بهترین دوربین مدار بسته

امروزه تلاش برای ردیابی بهترین دوربین مدار بسته ، بهترین سیستمهای امنیتی خانگی ، یا بهترین دوربینهای IP ، به دلیل تعداد زیاد مدل های انتخابی آنقدر که در ذهن خود می پندارید آسان نیست .خبر خوب این است که نصب برخی از فن آوری های امنیتی خانگی هرگز به این سادگی نبوده است دوربین های امروزی بسیار ساده مورد استفاده قرار میگیرند برای کمک به شما در انتخاب صحیح شکار بهترین دوربین امنیتی ، مدلهای سیمی و بیسیم موجود در بازار را آزمایش کرده ایم و تنها گزینه های برتر را برای انتخاب شما در نظر گرفته ایم به انتخاب ما از بهترین سیستمهای دوربین امنیتی سال 1398خوش آمدید. در اینجا ما به شما توصیه میکنیم بهترین دوربین امنیتی برای مشاغل خود را خواهید یافت و امنیت و آرامش خاطر را با چشم مراقب در محیط خود تجربه خواهیدکرد.

ده برند برتر دوربین مدار بسته

 

همانطور که میدانیم برای حفظ امنیت محیط منزل و محل کار نصب دوربین مدار بسته نقش بسزایی را دارد انتخاب بهترین دوربین مدار بسته از بین برندهای گوناگون در بازار کار بسیار پیچیده ای است در اینجا ما بهترین برندهای سیستم های حفاظتی و ویژگی های آنها را بیان می کنیم تا کمی از دشواری خرید برای شما کاسته شود. برای اینکه از خرید خود راضی باشید باید در این زمینه اطلاعات کسب کنید تا از دوربین های بی کیفیت موجود در بازا ر خلاص شویدگرچه هزینه دوربین های برند بیشتر از دوربین های متفرقه است اما از لحاظ امکانات و کیفیت و عمر طولانی تر دوربین مداربسته خیالتان آسوده خواهد بود.با معرفی برندهای بنام و پرفروش سعی میکنیم تا خرید رضایت بخشی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

 

1- هایک ویژن : این برند در سال 1380 در هانگژو چین بنیان گذاری شد و به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان و بهترین دوربین مدار بسته شناخته شد. بیش از 100کشور درجهان از این محصولات استفاده میکنند این شرکت با نبوغ در نوآوری و خلاقیت توانسته است نسبت به سایر برندها حرف اول را بزند محصولات آن شامل دوربین های آنالوگ تحت شبکه دستگاه های ضبط کننده و… است که برند لوک هم یکی از جدیدترین دوربین های مدار بسته هایک ویژن به شمار می آید محصولات این برند در سال 1397 توسط هایک ویژن معرفی شدمزیت اصلی این دوربین ها این است که با وجود کیفیت بالا هزینه کمی دارند و با تمامی دستگاه های سایر برندها سازگار است.

2- داهوا : این شرکت در سال 1380در کشور چین تاسیس شد و به عنوان راهکارهای دوربین مداربسته در صنایع مختلف شناخته شد و با این هدف پا به عرصه بازار نهاد از بهترین دوربین مدار بسته این شرکت میتوان به دوربین فورکی وکیفیت تصویر بالای آن اشاره کرد.

3- یونی ویو : این برند اولین دوربین های تحت شبکه را وارد بازار جهانی نمود بنابراین قدرت این برند در دوربین های ip آن است.

4-سامسونگ : همانطور که نام این برند را در حوزه تولید محصولات صوتی و تصویری و موبایل نیز می شناسیم این برند به واسطه دید در شب بالا به عنوان بهترین دوربین مدار بسته دید در شب وکیفیت خوب بین برندها بازار بزرگی را بدست گرفت.

5- سونی: این برند نیز به عنوان لنزهای باکیفیت درجهان به عنوان بهترین دوربین مدار بسته شناخته میشود .

6- پاناسونیک : این برند در سال 1387در ژاپن بنیان گذاری شد و به علت دید در شب قوی و تصویربرداری در60 فرم ثانیه به عنوان یکی از بهترین دوربین مدار بسته در جهان مطرح است.

7- ال جی:در بخش محصولات کره شناخته میشود و میتوان به سزیعترین حالت ممکن در مکان های مختلف نصب نمود.

8-بوش: به علت ضعیفی بدنه دوربین هایش فاصله زیادی با دوربین های هایک ویژن و داهوا دارد.

9-اکسیس : یکی دیگر از تولیدکنندگان بهترین دوربین مدار بسته شناخته میشود اما ایراد اصلی آن این است که دوربین های قابلیت ضبط صدا ندارد و همچنین محدودیت پهنای باند را دارد.

10-پلکو : تولید محصولات پلکو درسطح متوسط رو به بالا است و برای مکان هایی که برای صرف هزینه دوربین محدودیت دارند مناسب است .

 

بهترین دوربین مدار بسته خانگی

 

ما در این مقاله 10 دوربین امنیتی برتر را با هم مرور کردیم دوربین های امنیتی خانگی یک سرمایه گذاری اساسی برای محافظت از خانه شما هستند حتی اگر خانه شما مجهز به فناوری صحیح برای شناسایی هر سارق باشد ، ممکن است آنها بدون اسکورت از بین بروند. جدیدترین دوربین های امنیتی در فضای باز و ویژگی های مناسب آنها خانه شما را با فناوری پیشرفته دوربین مداربسته ترکیب می کنند ، بنابراین همیشه به خانه خود توجه خواهید کرد. بهترین دوربین مدار بسته برای منزل دوربین های امنیتی هستند که هنگام شناسایی حرکت ، می توانند هشدارهایی را به تلفن شما ارسال کنند ، حتی در شب بتوانند با کیفیت HD ضبط کنند این دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر هر نوع آب و هوا مقاومت کند.

 

بهترین دوربین مدار بسته بیسیم

بهترین دوربین مدار بسته امنیتی می تواند به عنوان عامل بازدارنده برای سارقان ، بالقوه عمل کند بسیاری از دوربین های امنیتی کسب و کار از طریق وای فای فعال هستند و همراه با برنامه های خاص خود میباشند دوربین های امنیتی بیسیم یک روش عالی برای چشم پوشی از مشکلات احتمالی در خانه و محل زندگی شما هستند این سیستم های امنیتی دارای ویژگی های بسیاری است که باعث می شود آن را از سیستم های دیگر متمایز کند بنابراین می توانید بدون توجه به جایی که در جهان هستید ، تصاویری واضح از دوربین مداربسته را در تلفن هوشمند یا لپ تاپ خود مشاهده کنید و دیگر نیازی به دستگاه dvr و هارد برای ضبط تصاویر نیست. هر نوع ضبط حرکتی را می توان در microSD  ذخیره کرد و بصورت آنلاین مشاهده نمود تنظیم و استفاده از آن آسان است و برنامه جهت نصب و رویت تصاویر ساده است. علاوه بر ویژگی های اساسی مانند دید در شب ، صدا دو طرفه ، تشخیص حرکت و هشدار ، دارای بسیاری از ویژگی های امنیتی اضافی مانند آژیر داخلی است همچنین هشدارهای پیشرفته ای از جمله شناسایی شخص ، حیوان ، وسایل نقلیه و … را ارائه می دهد. دو عدد از این دوربین مداربسته بیسیم مورد نیاز ارزان نیست ، اما محصولی محکم است که به خوبی کار می کند و می تواند تقریباً به هر کجا برسد.

 

10معیار برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته

  • کیفیت تصویر بالا : هرچه وضوح دوربین بالاتر باشد ، تصاویر واضح تر است. در حالت ایده آل شما می خواهید با وضوح 1080 پیکسل یا بالاتر برای بهترین نمایش تصویر استفاده کنید به خاطر داشته باشید که اگر دوربین خود را به یک دستگاه ضبط کننده تصاویر دیجیتال (DVR) وصل کنید تا بتوانید فیلم دوربین خود را ضبط کنید ، برای داشتن عکس ها و فیلم های شفاف ، نیاز به سازگاری HD دارد بنابراین وضوح تصویر در مگاپیکسل معیار مهمی برای انتخاب یک دوربین است زیرا اندازه وضوح و پوشش دوربین را تعیین میکند. برای فضای کوچک مانند اتاق نقاشی دوربین با وضوح پایین تر مناسب است اما برای پوشش بیشتر مانند یک کف بزرگ در فضای اداری به یک دوربین با وضوح بالاتر نیاز است بنابراین انتخاب بهترین دوربین مداربسته قطعا بستگی به نیاز شما دارد.

 

  • دید در شب دید : یکی از مهمترین ویژگی های دوربین های امنیتی در فضای باز است برای رویت بهترین و درخشان ترین منظره شب ، یک دوربین با فناوری مادون قرمز (IR) را در نظر بگیرید تا بتوانید از طریق طول موج ، نور روشن را بفرستید. تعداد LED مادون قرمز در یک دوربین مدار بسته مشخص می کند که دوربین امنیتی فضای بیرونی شما تا چه میزان قادر خواهد بود ،آنچه در خارج از خانه شما نشان می دهد را به وضوح به نمایش بگذارد. بنابراین به دنبال بهترین دوربین مداربسته باشید که حداقل دید بهتری در شب دارند نامبرده بسیاری از مدل ها دارای برش داخلی هستند که بسته به شرایط روشنایی ، تکنولوژی مادون قرمز را به طور خودکار فعال و غیرفعال می کند.

 

  • عملکرد فاصله و بزرگنمایی : دوربین هایی با قابلیت کنترل فاصله ، شیب و زوم از راه دور برای ارائه پوشش به مناطق بزرگتر ایده آل هستند که به کاربر این امکان را می دهد تا بدون قرارگیری مجدد فیزیکی دوربین ، بهترین زاویه دید ممکن را بدست آورد.

 

  • مشاهده از راه دور : بسیاری از دوربین های امنیتی از راه دور  قادر به پخش مستقیم تصاویر به دستگاه تلفن همراه شما هستند. اگر می خواهید در طول روز یا شب برای مدت طولانی از محیط منزل یا محیط کارخارج شوید ، این ویژگی ارزشمندی است که باید داشته باشید. حتما دوربینی را  انتخاب کنید که با دستگاه شما سازگار باشد. به طور کلی دسترسی از راه دور ، هشدارهای تلفن همراه ارتباط مستقیمی با ارائه دهنده نظارت بر امنیت منزل شما دارند بنابراین مشاهده از راه دور تصاویر زنده دوربین در دستگاه تلفن همراه شما یکی دیگر از گزینه های انتخاب بهترین دوربین مدار بسته است. اگر در صورت عدم حضور در محیط باید خانه خود را از محل کار خود ردیابی کنید یا در دفتر خود نظارت داشته باشید ، می توانید با استفاده از قابلیت مشاهده از راه دور راه اندازی دوربین مدار بسته را انتخاب کنید.

 

 

  • پوشش گسترده تر دوربین : هرچه پوشش دوربین گسترده تر باشد ، تعداد دوربین هایی که باید نصب کنید کمتر است اما پوشش گسترده تر نیز می تواند به این معنی باشد که شما باید هزینه بالاتری بپردازید بنابراین به یاد داشته باشید آنچه را می پردازید دریافت می کنید. پس بر اساس نیاز خود مشخصات پوشش دوربین را برای نصب دوربین مدار بسته خود انتخاب کنید.

 

  • IP یا آنالوگ : دوربین های IP قطعا پیشرفته تر هستند و همچنین استفاده از این نوع سیستم های امنیتی راحت تر است به طور کلی شما می توانید خروجی دوربین های IP را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنید. کابل کشی این دوربین ها بسیار آسانتر است زیرا دوربین های IP از PoE یا Power over Ethernet برای عملکرد استفاده می کنند با این حال دوربین های آنالوگ ممکن است در هنگام محدودیت بودجه یکی از موارد مناسب باشند.

 

 

  • تشخیص و اعلان حرکت : شما میتوانید با انتخاب بهترین دوربین مداربسته در صورت نیاز به تشخیص حرکت و اطلاع رسانی در دستگاه تلفن همراه برای دوربین مدار بسته خود را تعیین کنید. چنین دوربین هایی اغلب در محیط های کاری مورد نیاز هستند اما می توانند در جای دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

  • مقیاس پذیر NVR/DVR : شما باید یک DVR یا NVR را با کانال های کافی انتخاب کنید تا در تمام دوربین هایتان جای بگیرد. DVR و NVR با 32،4،8،16 کانال عرضه می شوند هر دوربین به کانال مخصوص خود متصل است مطابق با نیاز خود DVR یا NVR مناسب را انتخاب کنید.

 

  • صوتی مورد نیاز است: تعیین کنید که به ضبط صدا نیاز دارید و دوربین را مطابق آن انتخاب کنید.

 

  • مقاومت و اثبات خرابکاری: دوربین های داخلی ممکن است به عنوان مثال در جریان سرقت ، در معرض خرابکاری قرار بگیرند. بنابراین دوربین هایی را انتخاب کنید که به اندازه کافی کیفیت بدنه وبرد الکترونیکی داشته باشند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *