راهنمای تمام وکمال عیب یابی گیر کردن روی لوگو

یکی از اشکالاتی که گوشی های تلفن همراه پیدا می کنند این است که در هنگام بوت شدن و بالا آمدن روی لوگو گیر میکنند در این حالت گوشی تلفن همراه روشن نشده و همچنان روی صفحه لوگو باقی می ماند در این حالت اگر حتی گوشی خود را چندین بار مجددا راه اندازی کنیم هم مشکل رفع نمی شود و همچنان گوشی روی صفحه لوگو باقی خواهد ماند. طیف وسیعی از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می تواند باعث چنین مشکلی شود. اگر گوشی شما هم با این مشکل مواجه شده و قصد تعمیر آن را دارید ابتدا ویدئو زیر را ببینید سپس می توانید فرم درخواست مشاوره رایگان را تکمیل کنید تا کارشناسان دیجی بان با شما تماس بگیرند.

مهم!

5 نکته مهم در مورد تعمیر موبایل
حتما قبل از اقدام به تعمیر موبایل

ویدئو زیر را ببینید

دیجی بان کیست؟ و چطور به شما کمک میکند؟

دیجی بان، همراه و پشتیبان همیشگی شما است و همه مسایل و مشکلات شما در فضای دیجیتال اعم از سخت افزاری و نرم افزاری را حل می کند.

با خیال راحت موبایل و تجهیزات جانبی آن را برای تعمیر به دیجی بان بسپرید و از نتیجه مطمئن باشید.

ما برای رفع دغدغه های شما آماده ایم

مزایای استفاده از خدمات دیجی بان

  • 4 روز مهلت تست

    یکی از دغدغه های مشتریان گارانتی تعمیرات و مهلت تست است، دیجی بان تا 4 روز پس از تحویل تعمیرات خود را گارانتی می نماید در این مدت اگر در حال استفاده از موبایل هر مشکلی ایجاد شود دیجی بان ایراد ایجاد شده را برای شما رفع می کند.

  • استفاده از قطعات اصل (اورجینال)

    همواره برای تعمیر موبایل شما و لوازم جانبی آن از قطعات اصل و معتبر موجود در بازار استفاده می نماییم.

  • تعمیرکاران مجرب، کارآزموه و مطمئن

    تعمیرکارانی باتجربه و مطمئن که علاوه بر تعمیرات صحیح، از دستگاه شما نیز محافظت می کنند و دستگاه شما و اطلاعات آن نزد آنها ایمن و مطمئن خواهد بود

  • رسیدگی سریع و بدون معطلی

    می دانیم که زندگی روزمره همه ما به دستگاه های دیجیتالی بخصوص موبایل و تبلت وابسته شده  بنابراین عدم تاخیر و تعمیر موبایل در کوتاه ترین زمان ممکن را از وظایف اصلی خود می دانیم و به آن توجه می کنیم.

هزینه تعمیر موبایل و لوازم جانبی آن چقدر است؟

با توجه به طیف وسیع مشکلات و ایراداتی که موبایل و لوازم جانبی آن می تواند پیدا کند اعم از سخت افزاری و نرم افزاری، هزینه بسیار متفاوت است، ولی تا کنون بیشترین و کمترین هزینه ای که در دیجی بان برای تعمیر موبایل پرداخت شده بین 6.700.000 تا 120.000 تومان بوده است.

  • کمترین هزینه تعمیر موبایل: 120.000 تومان
  • بیشترین هزینه تعمیر موبایل: 6.700.000 تومان

اگر ایرادات نرم افزاری باشند با هزینه کمتر و هرچه تعمیرات مربوط به قطعات سخت افزاری مانند LCD یا برد باشد هزینه بیشتر خواهد شد.

اگر هزینه تعمیر خارج از محدوده فوق باشد حتما قبل از انجام با شما در مورد آن مشورت خواهد شد.

قیمت تعمیر گوشی

زمان تعمیر موبایل و لوازم جانبی آن چقدر است؟

موبایل ها و لوازم جانبی آن از دستگاه های الکترونیکی پیچیده ای هستند که از آنها استفاده می کنیم و ممکن است ایرادات و اشکالات بسیار متفاوتی پیدا می کنند بر حسب نوع ایراد زمان تعمیر آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. تا کنون در دیجی بان:

  • بیشترین زمان تعمیر موبایل: 11 روز
  • و کمترین زمان تعمیر موبایل: 1 روز بوده است

اگر مدت زمان خارج از محدوده فوق باشد حتما با شما در مورد آن مشورت خواهد شد.

تعمیرات گوشی

چرا به دیجی بان اعتماد کنیم؟

تا کنون تعمیر موبایل و لوازم جانبی بیش از 1250 مشتری که به دیجی بان اعتماد کرده اند انجام شده است

1250+

موبایل تعمیر شده و مشتری راضی

همه موبایل ها و تجهیزات جانبی آن نیاز به تعمیر پیدا می کنند، در نمودار زیر  سهم برندهای مختلف در تعمیرات موبایل قابل مشاهده است.

نظر برخی مشتریان درباره دیجی بان

با تشکر از شرکت دیجی بان . من  آیفون 12 خراب شده بود بالا نمیومد هرجا رفتم گفتن درست نمیشه اما دیجی بان برام درست کرد. همچنین از نحوه برخورد پرسنل و هزینه هم راضی بودم

مجاهد نبی زادهتعمیر موبایل آیفون

گوشی من من مشکل هارد داشت و هرجا میرفتم میگفتن هارد این مدل از شیائومی تو ایران نیست  اما تو دیجی بان به خوبی تعمیر شد مدت زمان حدود یک هفته طول کشید اما نسبت به اینکه فقط شما تونستید درست کنید قابل قبول بود ممنونم

احمد حسین آبادیتعمیر هارد گوشی شیائومی

من تبلت بچه ام روشن نمیشد و به دیجی بان واسه تعمیر سپردم. ازش راضی ام چون هم زود تحویل داد تا بچه از درسش نمونه هم قیمتش خوب بود

سارا قائدیتعمیر تبلت لنوو

با تشکر از از سایت دیحی بان مشکل خرابی ال سیدی دا شتم با قیمت ارزون تر از همه جا انجام شد

علیرضا سعیدیتعمیر موبایل سامسونگ

برای دریافت مشاوره رایگان و درخواست تعمیر موبایل و تجهیزات جانبی آن اینجا کلیک کنید و در صورت نیاز میتوانید مقاله آموزشی زیر را مطالعه کنید

چگونه گیر کردن روی لوگو و نماد آن را پشت سر بگذارید

 

آیا تلفن همراه شما به طور ناگهانی روی صفحه راه اندازی خود گیر کرده است و نمی خواهد از آرم آن بگذرد؟ آیا تلفن همراه شما بارها و بارها مجدداً راه اندازی می شود و به سادگی از روشن شدن درست خودداری می کند؟ برخی از دلایل احتمالی که ممکن است این اتفاق بیفتد و همچنین برخی از پیشنهادات در مورد چگونگی رفع گیر کردن روی لوگو ممکن است وجود دارد.

 

گیر کردن روی لوگو

دلایل قابل توجه گیر کردن روی لوگو

 

  • اشکالات نرم افزار

 

یکی از دلایلی که تلفن همراه اندروید شما ممکن است عملکرد بدی را نشان دهد به دلیل وجود بسیاری از ایرادات موجود در نرم افزار است که می تواند باعث بروز مشکل گیر کردن روی لوگو شود گاهی اوقات دستگاه های اندرویدی می توانند با مشکل ماندن روی لوگوی سامسونگ مواجه شوند زیرا این نرم افزار دارای مشکل خاصی است شما می توانید با بروزرسانی نرم افزار این اشکال را برطرف کنید سازندگان تلفن همراه مرتباً به روزرسانی های جدیدی را ارائه می دهند تا اطمینان حاصل کنند که می توانند مشکلات باگ و مشکلات موجود در نرم افزار را برطرف کنند.

 

  • دستکاری نرم افزار

 

برخی از کاربران ما گزارش دادند كه وقتی سعی كردند نرم افزار را تنظیم كنند ، با مشكل هنگ روی لوگو سامسونگ روبرو شده اند نرم افزار اندرویدی به راحتی قابل دستکاری و سفارشی سازی است هنگامی که ما از این سفارشی سازی ها برای بهتر کردن دستگاه های خود استفاده می کنیم ، مواقعی وجود دارد که ممکن است اشتباهی انجام شود و در نتیجه تلفن روشن نمی شود یا در یک حلقه بوت گیر می افتد و در همان جا که به همان اندازه آرم می رود ، گیر می افتد. سپس سرسختانه بر روی آن صفحه قرار می گیرد یا خاموش می شود تا دوباره شروع شود .

 

  • بعد از بروزرسانی

 

هنگامی که یک به روزرسانی نرم افزار به درستی به پایان نرسید ، ممکن است با مشکل ماندن روی لوگوی لنوو خود روبرو شوید دلایل بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است باعث شود بروزرسانی نرم افزار به پایان نرسد و باعث شود تلفن همراه فقط از نیمه راه شروع به کار کند و گیر کردن روی لوگو بوجود آید به همین دلیل مهم است که تلفن همراه شما از باتری کافی برخوردار باشد تا اطمینان حاصل شود که به روزرسانی تلفن همراه به دلیل عدم باتری در حین به روزرسانی تلفن همراه ، از بین رفته است. گاهی اوقات تلفن همراه شما در حالی که به روزرسانی در حال انجام است هنگ روی لوگو هواوی اتفاق می افتد بیشتر دستگاه های اندروید به کاربران هشدار می دهند که تلفن همراه برای به روزرسانی زمان لازم خواهد داشت ، بنابراین باید اطمینان حاصل شود که هنگام به روزرسانی تلفن همراه خاموش نشده است وقتی این اتفاق بیفتد ، این احتمال وجود دارد که بروزرسانی به درستی تمام نشود و تلفن همراه شما هنگام شروع کار ، گیر کردن روی لوگو را تجربه کند.

 

  • نقص برنامه ها

 

هنگامی که یک برنامه با مشکل نقص درهنگام نصب مواجه شود ، ممکن است متوجه شوید که مشکل گیر کردن روی لوگو در دستگاه شما رخ داده است برخی از کاربران ما هنگام بارگیری یک برنامه در خارج از فروشگاه Google با این مشکل روبرو می شوند بسیاری از برنامه ها دارای کدها و ویروس های مخرب هستند که می توانند به نرم افزار دستگاه شما آسیب برسانند و باعث شوند که به صورت غیر طبیعی عمل کند بنابراین برای جلوگیری از بروز چنین مشكلاتی ، باید اطمینان حاصل كنید كه همه برنامه ها از فروشگاه Google بارگیری می شوند و یک نرم افزار ضد ویروس قوی در گوشی خود دارید که می تواند حملات ویروس یا برنامه های دارای اشکال را به طور موثری خراب کند.

 

 

  • نقص کارت حافظه

 

اگر به طور اتفاقی کارت حافظه را که بسیاری از پرونده ها و برنامه ها را در آن ذخیره می کند نادیده گرفته اید ، ممکن است اشتباه کنید زیرا در بعضی مواقع کارت حافظه می تواند برای دستگاه مشکل ساز باشد و ممکن است تلفن همراه اندروید شما به دلیل داشتن کارت حافظه بد در حلقه بوت گیر بیفتد قبل از اینکه به حل مسئله گیر کردن روی لوگو بپردازیم ، باید این نکته را نیز درک کنید که گاهی اوقات ممکن است وقتی تلفن همراه شما در حلقه بوت گیر می کند ، داده های خود را از دست بدهید بنابراین سعی کنید دستگاه خود را به رایانه متصل کنید و بررسی کنید رایانه قادر به خواندن دستگاه شما است یا خیر. اگر دستگاه شما در حال خواندن است ، قبل از شروع هر نوع عیب یابی ، باید تمام داده ها را به رایانه منتقل کنید همچنین اطمینان حاصل می کند که هنگام شروع عیب یابی ، پرونده های مهم را از دست ندهید.

 

راهکارهای برتر گیر کردن روی لوگو

 

راه حل 1: تنظیم مجدد نرم افزار

 

اولین کاری که باید با این مشکل گیر کردن روی لوگو روبرو شوید این است که یک تنظیم مجدد نرم افزار انجام دهید که به شما در راه اندازی مجدد تلفن همراه بدون اینکه در صفحه آرم چسبیده باشد کمک می کند یک تنظیم مجدد نرم افزار در دستگاه های مختلف متفاوت است در حالی که معمولاً شامل نگه داشتن دکمه پاور برای 8 تا 10 ثانیه است ، تلفن های همراه خاصی مانند HTC One ، Samsung Galaxy Tab 3 و Sony Xperia Z3 وجود دارد که به نگه داشتن دکمه Power و Volume Up برای 8 تا 10 ثانیه نیاز دارند بسته به مدل تلفن همراه شما ممکن است یکی از این موارد موفقیت آمیز باشد.

 

راه حل 2: دستگاه خود را شارژ کنید

 

این امکان وجود دارد که دستگاه شما خاموش شود زیرا باتری از بین رفته است گاهی اوقات نشانگر باتری ممکن است نشان دهد که باتری 25٪ دارد و در واقع تقریباً خالی است بنابراین دستگاه خود را کاملاً خاموش کرده و آن را شارژ کنید سپس به دستگاه خود اجازه دهید تا مدتی شارژ شود و سپس آن را روشن کنید بررسی کنید که آیا دستگاه شما قادر است به طور کامل روشن شود و اگر این کار را انجام داد مشکل گیر کردن روی لوگو شما حل شده است و می توانید هم اکنون از تلفن همره خود لذت ببرید.

 

راه حل 3: از یک روش شارژ متفاوت استفاده کنید

 

اگر شارژر تلفن همراه شما کمکی نمی کند ، از یک کابل USB استفاده کنید و دستگاه خود را به رایانه وصل کنید اگر برای شارژ تلفن همراه از رایانه استفاده می کردید ، به یک شارژر دیواری بروید تا بررسی کنید که آیا این دستگاه کار می کند یا خیر. اگر اتفاقی نیفتاد ، در صورت امکان دستگاه دیگری با استفاده از همان شارژر ، تلفن همراه خود را شارژ کنید با استفاده از این روش متوجه می شوید که مشکل در داخل دستگاه است یا شارژر. اگر دستگاه دیگری ندارید برای آزمایش اینکه شارژر کار می کند یا خیر ، مطمئن شوید که شارژر یا کابل به هیچ وجه آسیب ندیده است زیرا کابل های آسیب دیده می تواند دلیلی برای عدم امکان شارژ تلفن همراه شما باشد و اگر باتری تلفن همراه شما از بین رفته باشد ، بنابراین تلفن همراه شما روشن نمی شود.

 

راه حل 4: باتری را تغییر دهید

 

هنگامی که تلفن همراه شما روشن نمی شود ، ارزش این را دارد که باتری دستگاه را بیرون بکشید (اگر دستگاه دارای باتری قابل جابجایی است) و چند ثانیه صبر کنید و دوباره باتری را وارد کنید.

 

راه حل 5: دکمه قدرت را بزنید

 

گرچه قبلاً با استفاده از دکمه پاور سعی کرده اید  مشکل گیر کردن روی لوگو را برطرف نمایید ، اما بیش از دو یا سه بار آن را امتحان کنید. بعد از شارژ تلفن همراه خود چند بار دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا مطمئن شوید مشکلی در روشن شدن گوشی وجود ندارد همچنین ممکن است مشکلی در نحوه سیم کشی دکمه پاور وجود داشته باشد و شاید برخی از اجزای سست باعث ایجاد مشکل گیر کردن روی لوگو شود اگر دکمه روشن و خاموش درست کار نمی کند ، تلفن همراه خود را به یک تکنسین نشان دهید که می تواند سیم کشی داخلی گوشی را بررسی کند .

 

راه حل 6: پارتیشن کش را پاک کنید

 

پاک کردن پارتیشن حافظه نهان گوشی به شما این امکان را  می دهد که پرونده های کش را که خراب شده اند را حذف کنید زیرا این احتمال وجود دارد که پرونده های حافظه پنهان باعث ایجاد مشکل گیر کردن روی لوگو شما شده باشد پرونده های حافظه پنهان ماهیت موقت دارند و پس از پاک کردن پرونده های حافظه پنهان فعلی ، یک بار دیگر توسط تلفن همراه ایجاد می شوند برای پاک کردن پارتیشن کش ، باید با فشار دادن یک ترکیب خاص از کلیدها ، حالت ریکاوری را وارد کنید این ترکیب با یک دستگاه اندروید دیگر متفاوت است در اینجا چند مثال آورده شده است:

 

  • sumsung: دکمه روشن ، دکمه تنظیم صدا ، دکمه صفحه اصلی.
  • Nexus: دکمه روشن ، خاموش کردن صدا و افزایش صدا
  • LG: دکمه روشن و خاموش دکمه
  • HTC: دکمه پایین و دکمه روشن کردن صدا.

 

برای پاک کردن پارتیشن کش ، این مراحل را دنبال کنید:

 

  • دکمه روشن و خاموش ، دکمه ولوم پایین و دکمه صفحه اصلی (برای سامسونگ) را همزمان فشار داده و نگه دارید.
  • هنگامی که نماد Android را مشاهده کردید ، دکمه روشن / خاموش را رها کنید ، اما همچنان فشار دهید و نگه دارید و دو دکمه دیگر را نگه دارید تا صفحه بازیابی سیستم را ببینید.
  • منویی با گزینه های بسیاری را مشاهده خواهید کرد از کلید Volume Down برای برجسته کردن گزینه ای که می گوید: ” Wipe Cache Partition ” استفاده کنید

 

  • با استفاده از کلید Power گزینه را انتخاب کرده و روند پاک کردن پارتیشن کش آغاز می شود.

 

 

پس از اتمام ، تلفن همراه شما به صورت خودکار راه اندازی مجدد می شود و پرونده های حافظه نهان جدید توسط تلفن همراه شما ساخته می شود اگر قادر هستید کل مراحل را با موفقیت طی کنید و تلفن همراه شما روشن شود ، مشکل گیر کردن روی لوگو شما برطرف شده است ، اما اگر گوشی سامسونگ شما حتی پس از پاک کردن پارتیشن حافظه پنهان روشن یا شارژ نشود ، باید بازنشانی گوشی را به تنظیمات کارخانه واگذار نمایید.

 

راه حل شماره 7: از مجموعه شخصی PC سازنده استفاده کنید

 

وقتی با مشکل گیر کردن روی لوگو روبرو شدید و تلفن همراه شما روشن نمی شود ، عاقلانه است که سعی کنید دستگاه خود را به رایانه متصل کنید و از مجموعه رایانه شخصی سازنده دستگاه استفاده کنید تلفن های همراه هوشمند بسته به سازنده خود مانند تلفن های هوشمند سامسونگ از Kies سامسونگ استفاده می کنند و تلفن های ال جی دارای مجموعه ال جی هستند به طور مشابه تمام تلفن های همراه هوشمند دارای مجموعه PC هستند با کمک مجموعه PC می توانید موارد زیادی مانند انتقال داده ، همگام سازی دستگاه با رایانه ای را که به آن متصل شده می توانید ایجاد پشتیبان انجام دهید هنگامی که تلفن همراه اندرویدی شما روی صفحه بوت گیر کرده است ، آن را به رایانه متصل کنید و سپس تمام داده ها را انتقال دهید. شما می توانید با کمک مجموعه رایانه شخصی تلفن همراه خود را به روزرسانی کنید تا اگر در حین بروزرسانی تلفن همراه شما هنگ نمود ، قادر به بروزرسانی کامل باشد و تلفن مجدداً راه اندازی شود این روش ممکن است پاسخگو باشد اگر تلفن همراه شما روشن شود اما بعد از یک یا دو دقیقه دوباره خاموش می شود.اگر به نظر نمی رسد هیچ کاری انجام شود ، تنظیم مجدد داده های کارخانه را انجام دهید.

 

 

راه حل 8: تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید

 

هنگامی که هیچ یک از راه حل های بالا نمی تواند به شما برای حل مشکل گیر کردن روی لوگو کمک کند ، پس تنظیم مجدد دستگاه خود را در تنظیمات کارخانه در نظر بگیرید زمانی که دستگاه را به تنظیمات کارخانه تنظیم می کنید ، وقتی از جعبه خارج شد ، دستگاه خود را به حالت اولیه خود باز می گردانید انجام این کار به پاک کردن همه داده ها کمک می کند و همه برنامه های شخص ثالث را از دستگاه شما خارج می کند اگر هرکدام از این ها دلیل روشن نشدن تلفن همراه شما بود ، باید یک تنظیم مجدد بتواند آن را تعمیر کند از آنجا که نمی توانید تنظیم مجدد را از درون دستگاه انجام دهید ، مطمئن شوید که اگر رایانه شما قادر به خواندن دستگاه شما است ، تمام داده ها را به رایانه خود منتقل کرده اید اما اگر رایانه شما دستگاه را نخواند ، تمام داده های تلفن همراه خود را از دست می دهید شما باید با فشار دادن ترکیب خاصی از کلیدها همانطور که در راه حل قبلی ذکر کردیم ، وارد حالت بازیابی شوید.

 

  • با فشار دادن کلید پاور برای مدت طولانی دستگاه خود را خاموش کنید.
  • اکنون کلید Power و Home و Volume Down Key را فشار داده و نگه دارید
  • آرم اندروید بر روی صفحه ظاهر می شود ، دکمه روشن / خاموش را آزاد کرده و به فشار و نگه داشتن دو کلید دیگر ادامه دهید تا اینکه منوی بازیابی را روی صفحه دستگاه خود مشاهده کنید.
  • برای برجسته کردن گزینه Factory Reset از فهرست ، از کلید Volume down استفاده کنید
  • اکنون با کمک کلید Power گزینه خود را تأیید کنید
  • اندکی صبر کنید تا تلفن همراه شما فرایند تنظیم مجدد خود را به پایان برساند پس از بازنشانی تلفن همراه شما به صورت خودکار مجدداً راه اندازی می شود اگر با موفقیت مجدداً راه اندازی شود و به صفحه اصلی برسد ، باید اکنون از تلفن همراه خود استفاده کنید.
  • می توانید اکنون نسخه پشتیبان تهیه کنید و استفاده از دستگاه خود را شروع کنید.

 

اگر تنظیم مجدد کارخانه نتواند روی دستگاه شما تاثیری بگذارد  و تلفن شما حتی پس از تنظیم مجدد کارخانه روشن نمی شود یا اگر قادر به تنظیم مجدد دستگاه خود نیستید ، باید در نظر بگیرید که دستگاه خود را به یک متخصص حرفه ای در این زمینه منتقل کنید زیرا ممکن است آسیب سخت افزاری باعث گیر کردن روی لوگو شده باشد.

 

 

× مشاوره نیاز داری؟ اینجا کلیک کن