قیمت دوربین مداربسته داهوا

قیمت دوربین مداربسته داهوا و انواع آن ها با توجه به کاربری این دوربین ها

ما در این مبحث درباره دوربین های مدار بسته داهوا و انواع مدل های این برند و قیمت دوربین مداربسته داهوا صحبت می کنیم .

مواردی که ما باید در مورد داهوا بدانیم :

اول از همه به معرفی شرکت داهوا می پردازیم .

این شرکت یک شرکت چینی است که اولین بار در سال 2001 شروع به تولید دوربین های مداربسته کرد . هدف اصلی این شرکت تولید و فروش دوربین های مداربسته با راهکارهایی که دوربین مداربسته در هر صنعت را متناسب با آن ارائه دهد و با این جنبه در بازار شروع به کار کرد . این شرکت در سر تا س جهان حدود 11000 هزار نیروی کارمند برای ارائه خدمات به مشتریان دارد . این کمپانی دارای 35 نمایندگی با قدرت های مختلف در  قاره های اروپا و آسیا و آفریقا و آمریکا و اقیانویسه است . که این امر نشان دهنده قدرت فعمی این برند است و تصمیم جدی برای دستیابی بازار جهانی را نشان می دهد .
پکیج بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا ی تصاویر دوربین های مداربسته این برند و مطمعن بودن برای استفاده در هر شرایطی ، این شرکت را کمک کرد تا خیلی سریع جایگاه خود را در بازار به عنوان یک شرکت قابل اطمینان بدست بییاورد ، هم چنین در فروش های خود به رکورد های استثنایی ای رسید .

 

داهوا اولین کمپانی ای بود که در حیطه ی امنیتی در کشور چین موفق شد که مرکز کنترل ضبظ دوربین مداربسته ی هشت کاناله به بازار ارائه دهد ، این اتفاق در سال 2001 برای اولین بار در چین افتاد . این شرکت از آن هنگام تا همین امروز در حال پیشرفت و تحقیقات در زمینه های رسیدن به تکنولوزی ها و روی آوردن به روش های نو برای هوشمند سازی سیستم های دوربین های مداربسته است . از محصول هایی که این شرکت در تولید آن ها پیشگام بوده است می توان به ان وی ار ، دی وی آر ، دوربین های مداربسته ، کاور و پایه دوربین و باقی تجهیزات جانبی امنیتی اشاره کرد .

کمپانی داهوا ، از سال 2014 به اینور هر ساله میزان یک دهم سود سالانه ی خود شرکت را در راستای تحقیق و پیشرف علمی و کاربردی در زمینه های دوربین های مداربسته ، هوشمند سازی شبکه های دوربین مداربسته و … مصرف کرده است . این کمپانی 4 موسسه بزرگ تحقیقاتی دارد . که اسم هرکدام موسسه پیشرفته فناوری ، شکرت دیتاهای وسیع ، شرکت تراشه ها ، شرکت فیلم بر روی زمینه مجازی کلود است . این شرکت ها بیش از شش هزار مهندس و نیروی فنی حرفه ای دارند و در زمینه های هدف این شرکت های توسعه و تحقیقاتی به شدت در حال تلاش هستند  . این 4 شرکت تا سال 2016 بالای 800 تا اختراع در زمینه های دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی پیشرفته و … ثبت کردند که خب همین امر نشان می دهد که چقدر بر روی توسعه و تحقیق بر روی این زمینه حساسند .

طبق گذارشات  IHS کمپانی داهوا از سال دوهزار و چهارده میلادی به بعد در زمینه تولید و فروش تجهیزات دوربین های مداربسته رنک دوم را در بازار جهانی دارد و در سال دو هزار و هفده رنک سه در بین پنجاه کمپانی بزرگ تولید کننده دوربین های امنیتی شده است .

از تولیدات این شرکت می توان خود دوربین های مداربسته و مرکز های دسترسی و کنترل  و تجهیزات جانبی اچ دی بر روی زمینه کواکسیال نام برد که این ها در بخش های گوناگونی مانند مراکز اداری و دولتی مثل بانک ها و کارحانه ها و مراکز صنعتی ، خرده فروش ها ، حتی در زمینه تفریحی مانند ورزش و بازی و حمل و نقل و تجاری  استفاده می شوند . قیمت دوربین مداربسته داهوا نسبت به باقی برند ها مناسب است و خود این قضیه هم سبب می شود که میزان فروش بالا برود و در بین خریداران جایگاه ویژه ای داشته باشد . هدف اصلی این شرکت برای ارائه به مشتری و بالا بردن کیفیت محصول شخصی سازی روش های امنیتی است  تا آن ها به بهترین نحو بتوانند نیاز هایشان را با این محصولات بر طرف کنند . از پروژه های بسیار بزرگی که این مجموعه مسئول برگذاری آن بوده  می توان به المیک 2016 و استادیوم های آن  و اجلاس گروه 20 در هانگژو و مرکز خرید های کشور های عربی و خطهای هواپیمایی این کشور ها و جلسه هاس APEC در کشور چین و بسیاری دیگر از پروژه ها اشاره کرد . یکی از دیگر دلایلی که سبب شده این شرکت فروش خوبی داشته باشد و طرفداران علاقه به خرید از این شرکت را داشته باشند این است که شرکت برای محصولاتش یک بسته کامل در نظر می گیرد که تمام نیاز های مصرف کننده را برطرف می کند و این بسته با قیمت مناسبی در بازار ارائه می شود . شما می توانید برای اطلاع از و قیمت دوربین مداربسته داهوا و قیمت های این بسته ها با کارشناسان فروش دیجیبان ارتباط برقرار کنید .

کمی هم به محصولات داهوا و و قیمت دوربین مداربسته داهوا می پردازیم

این شرکت جهت آسان سازی برای خرید مشتری ، محصولات خود را در در سه لول در بازار ارائه می دهد . این سطح ها شامل دوربین های مداربسته و دستگاه های دی وی ار و … می شوند . این پکیج برای خرید راحت و قیمت مناسب و به روز بودن و همگام با تکنولوژی بودن توسط شرکت جمع می شود و به مشتری ارائه می شود . این سه لول شامل سطح LITE و سطح PRO  و سطح ULTRA است . قابل ذکر است که هر سه ی این سطح ها از قیمت و کیفیت مناسبی بهره می برند و هرکدام متناسب برای کاری جمع شده اند .

این پکیج ها در زندگی روزمره انسان ها در بعضی از مکان ها بیشتر استفاده می شوند .

قیمت دوربین مداربسته داهوا

  1. مراکز تفریجی مثل استادیوم و محل های ورزشی

این مرکز ها همه با هم مشابه هستند و نیازشان به یک نوع مدل از دوربین ها است . این شرکت با توجه به نیاز آن ها پکیجی را برایشان فراهم آورده بتوان بیشترین بهره را برای مصرف کنندگان مثل شهربازی و استادیوم ها داشته باشد . اگر شما نیاز به این پیکج دارید برای اطلاع بیشتر و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته داهوا می توانید با کارشناسان دیجیبان تماس بگیرید .

  1. دوربین های ترافیکی

این شرکت برای امنیت بیشتر در خیابان ها دوربین های در این راستا در بازار ارائه داده هست ، دوربین هایی مانند دوربین های کنترل سرعت دوربین های راهنمایی و رانندگی ، کنترل ورود و خروج و … این دوربین ها از کیفیت بالایی بهره می برند می وتوانند در سرعت بالا تصاویر را ضبط و ثبت کنند . کشور های زیادی برای استفاده در این زمینه با این شرکت قرارداد دارند .

  1. زمینه حمل و نقل
  2. یک سری از این دوربین ها که در زمینه حمل و نقل استفاده می شوند کیفیت بالایی در تسخیص چهره دارند و از تکنولوژی Anpr در آن ها استفاده می شود . برخی ازین دوربین ها دارای زاویه 180 برای تصویر برداری جامع و کامل از عبور و مرور ماشین ها است .
  3. مکان ها و خانه های شخصی

اگر شما قصد دارید امنیت فضای شحصی خود و یا خانواده ی خود را بالا ببرید می توانید از این دوربین هایی که قیمتشان برای مصرف کننده ی عادی بسیار مناسب است استفاده کنید .

  1. برای کنترل مغازه و اداره و فروشگاه

برخی ازین دوربین ها قابلیت سنسور های حرارتی ، شمارشگر افراد و کنترل ورود خروج و … را دارند و همین امر سبب می شود که شما برای پیشرف در کسب و کارتان از این دوربین های مداربسته استفاده کنید .

 

  1. در کارخانه های صنعتی

در این مکان ها امنیت خیلی مهم است و این دوربین ها می توانند سبب کاهش دزدی و کم کاری در مراکز صنعتی شوند .

  1. بانک ها و مراکز اداری

صد در صد در این مکان ها برای کنترل عمکرد کارکنان از یک دستگاه نظارتی استفتده می شود . کیفیت بالا و کامل بود پکیج های این برند دلیل بر خرید مشتری می شود .

همچنین شما می توانید برای اطلاع از

قیمت دوربین مداربسته داهوا تهران

قیمت دوربین مدار بسته داهوا

قیمت دوربین مداربسته داهوا دیجی کالا

قیمت دوربین های مداربسته داهوا

لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا

با کارشناسان دیجیبان تماس بگیرید .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *