قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

معرفی متحیر کننده دوربین های مدار بسته بیسیم

این که آیا شما از سرقت در محیط منزل خود دغدغه دارید یا به سادگی می خواهید یک حیوان خانگی را چک کنید ، دوربین های مدار بسته بیسیم می توانند هشدار و آرامش خاطر را برای شما فراهم کنند دوربین های مدار بسته بیسیم دارای گزینه های بسیار خوبی برای انتخاب شما هنگام خرید دارند که دارای امکاناتی مانند ارتباطات دو طرفه ، دید در شب ، فضای ذخیره سازی داخلی و فیلم HD برای کیفیت فیلم برتر ، تنظیم و نصب آسان و انتقال تصویر بر روی تلفن همراه و… است. بنابراین نصب دوربین مدار بسته و سیستم امنیتی عامل مهمی در برابر  سارقین و متجاوزین است روزهایی که نصب دوربین مدار بسته و سنسور در خانه شما به معنای نصب پیچیده و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم به صورت گران بود ، دیگر گذشته است. اکنون می توانید طی 10 دقیقه یک دوربین مدار بسته بیسیم هوشمند با سر و صدای کم و حفاری صفر را تنظیم کنید و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم متناسب با بودجه شما هنگام خرید خواهد بود دوربین مدار بسته بیسیم به راحتی با تلفن هوشمند شما همگام می شوند تا بدون توجه به اینکه در محیط خانه خود هستید ، امنیت خانه شما را تضمین کند. اکثر دوربین های مدار بسته بیسیم به شما این امکان را می دهند که یک برنامه در تلفن هوشمند خود راه اندازی نمایید و آنچه را که در خانه به طور مستقیم انجام می شود را مشاهده نمایید بهترین حالت برای دوربین های مدار بسته بیسیم زمانی اتفاق می افتد که هنگام تشخیص حرکت یا صدا ، فیلم ها را ضبط می کنند یک نکته مهم دیگر ذخیره سازی در دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار است میزان فیلمبرداری دوربین مدار بسته بیسیم شما ، اندازه و مدت زمان ذخیره شده ویدیو و نگهداری فایل های پشتیبان ، بر روی حافظه دوربین مدار بسته بیسیم صورت می گیرد . قیمت دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار بسیار مقرون به صرفه می باشد و شما به راحتی می توانید مبلغ ناچیزی را برای قیمت دوربین مدار بسته بیسیم نسبت به سایر دوربین ها در نظر داشته باشید.

5 مزیت بی همتا قیمت دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین مدار بسته بیسیم قابل حمل و نصب آسان در دوربین های امنیتی هوشمند خانگی است دوربین های مدار بسته بیسیم همانند دوربین های مدار بسته سیمی دارای نقاط قوت و ضعف هستند با امکان قرار دادن دوربین های مدار بسته بیسیم در هر مکانی در خانه خود و بدون نگرانی ازکابل کشی، در بین کاربران بسیار محبوب شده اند علاوه بر نصب ساده ، انعطاف پذیری و راندمان ، قیمت دوربین مدار بسته بیسیم نیز بسیار متناسب با بودجه شما می باشد در اینجا پنج مزیت الویت های قیمت دوربین مدار بسته بیسیم در هنگام خرید را ارائه می دهیم.

  1. بدون سیم

بارزترین مزیت دوربین مدار بسته بیسیم این است که هیچ سیم وجود ندارد که نگران کابل کشی و کنده کاری باشید این امر به شما این امکان را می دهد که دوربین مدار بسته خود را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید همچنین اگر می توانید از دوربین مدار بسته بیسیم مخفی برای اقدامات امنیتی استفاده کنید زیرا پنهان کردن آن بسیار ساده تر خواهد بود  قیمت دوربین مدار بسته بیسیم مخفی نسبت به سایر دوربین ها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

  1. نصب آسان

برای بسیاری از دوربین های مدار بسته ، شما باید سوراخ هایی را در دیوار ایجاد کنید و یک نوع مکان مناسب برای نصب و راه اندازی پیدا کنید اما با داشتن دوربین مداربسته بیسیم ، شما دیگر مشکلات نصب را نخواهید داشت و می توانید دوربین مدار بسته بیسیم خود را به هر جهت که مایل هستید،  بچرخانید و خودتان زاویه دید مناسب را تنظیم کنید بنابراین دوربین مدار بسته بیسیم قابل حمل و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

  1. انعطاف پذیری

با یک دوربین مداربسته بیسیم انعطاف پذیری نیز افزایش می یابد زیرا شما می توانید دوربین مدار بسته بیسیم را در هر مکانی که می خواهید قرار دهید و آن را به طیف گسترده ای از تنظیمات برنامه ریزی کنید و از لحاظ فیزیکی بدون نیاز به برخورد با سیم ، آن را به مکان دیگری منتقل کنید .

  1. گیرندگی

گیرنده دوربین های مداربسته بیسیم را می توان در محدوده هفتصد پا تا ده مایل دورتر از دوربین اصلی بی سیم قرار داد و هنوز هم آن را انتخاب کرد. فاصله فقط به نوع دوربینی که خریداری می کنید بستگی دارد. در کنار فاصله ، می تواند تا 8 دیوار هم نفوذ کند. این شامل عبور از اکثر اشیاء محکم مانند چوب ، شیشه ، پلاستیک ، فلزات و چیزهای دیگر از این طبیعت است.

 

 

  1. ارزانتر

از آنجا که این نوع از دوربین های مدار بسته بدون سیم است ، به طور معمول ابزارها و لوازم جانبی کمتری وجود دارد که مورد نیاز خواهند بود در نتیجه این امر به شما امکان می دهد تا در هزینه لوازم جانبی خود صرفه جویی کنید  بنابراین قیمت دوربین مدار بسته بیسیم شما متناسب با بودجه شما خواهد بود. در هنگام خرید دوربین مدار بسته بیسیم ، مزایایی وجود دارد که شما قادر خواهید بود .

  1. کنترل از راه دور

با استفاده از دوربین مدار بسته بیسیم و اینترنت می توانید حوادث را حتی در صورت دور از دسترس بودن نظارت کنید برای ضبط و پخش رویدادها از طریق اینترنت می توانید از اپلیکیشن در تلفن همراه خود استفاده کنید .

7.کیفیت بالاتر

اکثر دوربین های مدار بسته بیسیم بصورت دیجیتال هستند این بدان معنا است که شما دیگر از خط تلویزیون یا تنظیمات آنالوگ استفاده نمی کنید از آنجا که دوربین های دیجیتال از پیکسل ها استفاده می کنند ، کیفیت تصویر و وضوح بهتری را ارائه می دهند و در نتیجه تشخیص چهره آسان تر است.

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم لامپی

دوربین مدار بسته بیسیم لامپی یک دوربین برای محیط منزل و یک دفتر کاری ساده است که تقریباً شبیه لامپ است دوربین های لامپی پوشش 360 درجه را ارائه می دهند که به شما کمک می کنند تا کاملا محیط اطراف خود را مشاهده کنید هنگام دور بودن از خانه می توانید با استفاده از دوربین های مدار بسته لامپی از خانه خود به راحتی مراقبت کنیدو قیمت دوربین مدار بسته بیسیم مدل لامپی بسیار مقرون به صرفه است همچنین دارای نورپردازی به صورت یک چراغ است که ممکن است برای جایگزینی لامپ های شما در خانه کافی نباشد ، اما هنوز هم تا حدی این کار را انجام می دهد آنچه که این نوع از دوربین های مدار بسته را متمایز می کند این است که از میکروفون و بلندگو برخوردار است و می تواند هنگام دور بودن از خانه با استفاده از صدای دو طرفه به برقراری ارتباط با شخصی در منزل به شما کمک می کند همچنین دارای سنسور حرکتی است که هنگام حرکت در حاشیه دوربین ، به شما هشدار می دهد این یک ویژگی ایمنی عالی است و در اکثر دوربین های مداربسته مانند این نوع دوربین قابل مشاهده است یک برنامه ویژه برای دوربین مداربسته وجود دارد که به شما این امکان را می دهد از تلفن همراه خود به عنوان منظره یاب استفاده کنید. یک شکاف کارت MicroSD به شما امکان می دهد بدون نیاز به اشتراکی برای ذخیره سازی ابر گران ، فیلم های طولانی تری ضبط کنید.

  • مزایای دوربین های مدار بسته بیسیم لامپی
  • نصب این نوع از دوربین ها بسیار آسان است و نیاز به کابل کشی ندارد و تا زمانی که در مجاورت خود به برق دسترسی داشته باشید به راحتی آن راراه اندازی می نمایید بنابراین دوربین های مدار بسته لامپی می توانند مقرون به صرفه تر باشند زیرا نیازی به نصب حرفه ای ندارند.
  • بصورت آنلاین و از راه دور می توانید تصاویر را مشاهده کنید
  • معایب دوربین های مدار بسته بیسیم لامپی
  • استفاده از دوربین های مدار بسته بیسیم لامپی در فضای باز که ساختمان و درختان می توانند مانع سیگنال شوند، مقرون به صرفه نیست
  • دوربین های مدار بسته بیسیم لامپی به دسترسی نزدیک به برق نیاز دارند ، بنابراین این کار می تواند گزینه های قرارگیری شما را محدود کند ، به خصوص اگر می خواهید از خارج از محیط نظارت کنید.
  • غالباً دوربین های مدار بسته بیسیم لامپی در معرض سرقت قرار دارند زیرا به صورت حرفه ای نصب نشده اندوهنگام سرقت هیچ تصویر به دلیل رم داخلی آن قابل مشاهده نخواهد بود.

 

 

اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا یک دوربین مدار بسته بیسیم لامپی یک سرمایه گذاری خوب است ، در اینجا ما سایر دوربین های مدار بسته بیسیم با استفاده از دوربین های PoE و یک سرور شرح می دهیم که بهترین قیمت دوربین مدار بسته بیسیم را به مشتریان ارائه می دهند. کاربران می توانند دوربین های مدار بسته را از راه دور مشاهده کنند ، رویدادهای حرکتی را در حافظه داخلی آن بررسی کنند ، هشدار دریافت کنند و فیلمبرداری 24/7 HD را بصورت آسان ضبط کنند.

بهترین دوربین مدار بسته بیسیم در سال 2020

دوربین های مدار بسته بیسیم به شما این امکان را می دهند تا در هر کجا که هستید از اموال خود مراقبت کنید و این بهترین دوربین های مدار بسته بیسیم در اطراف شما هستند خرید یک دوربین مدار بسته بیسیم روشی سریع و اغلب مقرون به صرفه برای محافظت از اموال خود است زیرا قیمت دوربین مدار بسته بیسیم کاملا متناسب با بودجه شما خواهد بود بهترین دوربین مدار بسته بیسیم به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ هزینه سنگینی و کمترین هیاهو ، خانه خود را به راحتی و در امنیت کامل مشاهده دارید دوربین مدار بسته بیسیم در اشکال و اندازه های بسیاری به بازار عرضه می شوند که دارای مجموعه ای از ویژگی ها و انواع قیمت دوربین مدار بسته بیسیم هستند. در ساده ترین آنها ، این دوربین ها هستند که به صورت بی سیم به مودم وای فای شما متصل می شوند ، سپس فیلم ها را به یک برنامه تلفن هوشمند وصل می کنند. به این ترتیب ، می توانید امنیت خانه خود را تقویت کنید همچنین یک راه ساده برای محافظت و مراقبت بصورت چشم پنهانی از فرزندان خود از در اتاق دیگر نصب دوربین های مدار بسته بیسیم هستند ویژگی های دیگری که باید به دوربین های مدار بسته بیسیم اضافه کنید شامل دید در شب مادون قرمز ، هشدار ، تشخیص حرکت و راه های اتصال به سیستم عامل های خانه هوشمند است. بسیاری از دوربین های مدار بسته بیسیم یک فید ویدیوی زنده را به صورت رایگان در فاصله 60متری از محل نصب آن ارائه می دهند ، اما برای دیدن فیلم های ضبط شده و ذخیره شده در حافظه داخلی آن ، شما نیاز به اشتراک ماهانه اینترنت خانگی دارید همچنین برخی از این دوربین های مدار بسته بیسیم برای استفاده در داخل خانه طراحی شده اند ، در حالی که برخی از آنها در برابر هوا مقاوم هستند و می توانند در خارج از محیط خانه شما نصب و راه اندازی شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *