نصب دوربین مخفی در منزل

امکان نصب دوربین مخفی در منزل

 

 

در سال های اخیر دوربین های مخفی محبوبیت بیشتری در بین شهروندان به دست آورده اند زیرا فناوری آنها سریعتر و ارزان تر است و گاهی اوقات برخی از انواع دوربین های مخفی کوچک ، به عنوان ” پرستار کودک” برای نظارت از کودک  مورد استفاده قرار می گیرد این دوربین های مخفی کاربردهای دیگری از جمله شناسایی سارقین و کشف جرم نیز دارند . معمولاً نصب دوربین های مخفی طی چند مرحله ساده امکان پذیر است ما در این مقاله نحوه نصب دوربین مخفی در منزل را به شما نشان خواهیم داد البته راه اندازی یک دوربین مخفی پنهان در دیوار ، تلویزیون و سایر مکان های خانه شما بسیار سریع و آسان است همچنین هزینه نصب دوربین مدار بسته مخفی در منزل بسیار مقرون به صرفه است.

 

بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل

 

ابتدا باید مکان مناسب و مخفی را برای نصب دوربین مخفی در منزل انتخاب کنید شما باید یک نقطه را انتخاب کنید که یک خط دید مستقیم و زاویه دید گسترده از کل فضا را ارائه می دهد نقاطی که استراحت کاملی برای دوربین مخفی دارند ، مکان های مناسب دوربین مخفی برای نصب در منزل شما هستند مانند اشیاء موجود در دیوار :

 

  • آینه
  • ساعت دیواری
  • میله پرده
  • رنگ آمیزی
  • حسگر دود
  • لوازم خانگی مختلف

 

با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته مخفی کوچک و کوچکتر می شوند انواع مختلفی از دوربین های مخفی بی سیم برای نصب در دیوار وجود دارد این دوربین های مخفی بسیار ریز هستند که مخفی کردن آنها بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نقاطی با زاویه دید کامل پیدا کنید که بتواند به راحتی این دوربین های کوچک مخفی را در خود جای دهد.

 

نحوه نصب دوربین مخفی در منزل

 

  1. اگر قصد دارید صدا را نیز ضبط کنید ، انتخاب یک نقطه غیر قابل کشف کمی مشکل خواهد بود همچنین اگر می خواهید صدای شفاف و تحریف نشده ای ضبط کنید ، باید محلی را پیدا کنید که مناسب برای ضبط صدا باشد.

 

  • اگر دوربین را در اتاق نشیمن خود نصب کرده اید که دارای تلویزیون و سیستم سینمای خانگی است ، سعی کنید دوربین مخفی را در تجهیزات نصب کنید تا از هرگونه تحریف صدا جلوگیری کنید.
  • می توانید دوربین را روی یک صندلی یا یک نیمکت مخفی کنید

 

  1. یکی دیگر از عواملی است که باید در نظر بگیرید دوربین های مخفی بی سیم و سیمی است البته نصب بیشتر این روزها دوربین های مخفی بی سیم ترجیح داده می شوند ، زیرا پنهان کردن و نصب آنها بسیار آسان است. برای دوربین های سیمی نیز شما نیاز به منبع تغذیه خارجی دارید.

 

  • برای نصب دوربین های مخفی سیمی دنبال مکانی باشید که در نزدیکی سوکت دیواری باشد اما مخفی کردن سیم یک چالش واقعی است شما باید سیم را به عنوان وسایل تزئینی منزل جابجا کنید برای این کار می توانید از گل و روبان مصنوعی استفاده کنید.
  • برخی ازدوربین های مخفی بی سیم دارای حافظه داخلی هستند که فیلم را ضبط می کند و بعداً آن را ذخیره می کند ، در حالی که برخی از آنها مستقیماً تمام سناریو را از طریق WiFi پخش می کنند بنابراین می توانید از هر دو ویژگی استفاده کنید شما باید شبکه WiFi منزل خود را بطور مناسب تنظیم کنید تا جریان مستقیم و ضبط مستقیم بدون وقفه باقی بماند.
  • اگر می خواهید از کودک خود بصورت مخفیانه فیلمبرداری کنید ، می خواهید یکی از دوربین های بی بی کم را انتخاب کنید مدل های دوربین مداربسته پرستار بچه بی سیم است و پنهان کردن آنها آسان است.
  • هنگام نصب دوربین مخفی در منزل لازم است که از نصب آن در سطح زیر یا بالاتر از سطح متوسط مورد نظر خود ​​اطمینان حاصل کنید تا از جلب توجه آن جلوگیری شود
  • برای آزمایش اینکه آیا نصب دوربین مخفی در منزل را به طور صحیح پنهان کرده اید ، از یک عضو قابل اعتماد از خانواده خود بخواهید که محل نصب دوربین مخفی در منزل را جستجو کند و اگر او نتوانست آن را پیدا کند ، بنابراین کار شما موفقیت امیز بوده است.
  • می توانید دوربین مخفی خود را در زیر مبلمان و یا داخل دریچه هوا مخفی کنید علاوه بر این ، مدل هایی وجود دارد که شبیه به آلارم دود است که بهترین روش برای مخفی کردن یک دوربین است.

 

 

  1. در اشیاء دیواری مختلف پنهان کنید :

 

  • میله پرده : میله های پرده حداقل 2 متر از سطح زمین قرار می گیرند که باعث می شود مکان آنها کاملا مخفی باشد می توانید دوربین مخفی خود را بر روی میله سوار کنید البته اگر بتوانید یک دوربین مخفی با تشخیص حرکت پیدا کنید که بتواند از میله پرده به عنوان استتار استفاده کند ، عالی است شما می توانید به راحتی از هر شخصی در اتاق خود به راحتی فیلمبرداری کنیدهمچنین دوربين های مخفی مدل خودكار نيز وجود دارد كه همراه با گيره است که شما می توانید از یکی از آن ها برای اتصال آن روی پارچه پرده استفاده کنید.

 

  • آینه : روی یک آینه دو طرفه سرمایه گذاری کنید و یک دوربین مخفی کوچک را در آنجا قرار دهید.آینه بهترین روش برای نصب دوربین مخفی در منزل و بر روی دیوار است و شما را از دردسرهای نصب دوربین مخفی در منزل نجات خواهد داد.

 

  • ساعت دیواری : این مکان مخفی ترین گزینه برای نصب دوربین مخفی در منزل است زیرا زاویه دیدگسترده ای را ارائه می دهد اگر یک ساعت را روی دیواری در منزل خود قرار دهید که یک دوربین داخلی در آن قرار دارد ، به هیچ وجه مشکوک به نظر نمی رسد تعداد زیادی ساعت دیواری مخفی در بازار در دسترس است که 100٪ کار می کند هیچ عنصر مزاحمتی وجود ندارد که بتواند نظارت شما را به خطر اندازد و شما نیز می توانید با اطمینان زندگی کنید بنابراین یک ساعت دیواری گزینه مخفی و مناسبی برای دوربین پرستار کودک شما است.

 

  • پریز برق : برای نصب دوربین مخفی در منزل با این روش ممکن است به حفر یک سوراخ کوچک در نزدیکی سوئیچ چراغ نیاز داشته باشد اما اگر در حال سرمایه گذاری در یک دوربین مخفی ریز هستید ، بهترین روش برای نصب است. یک پریز برق می تواند به راحتی یک دوربین مخفی را در خود جای دهد اینجاست که با احتیاط کامل و مخفیانه از محیط منزل خود فیلم برداری می کنید .با این حال ، اگر نمی خواهید همه این دردسرها را پشت سر بگذارید ، دوربین های مخفی مدل سوئیچ نیز وجود دارند که می توانید به راحتی برای نصب دوربین مخفی در منزل بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید. این دوربین های مانند سوئیچ های نوری واقعی به نظر می رسند اما به عنوان یک دوربین مخفی کار می کنند و نصب آنها بسیارآسان است و امنیت کامل خانه شما را ارائه می دهند.

 

  • تابلو رنگ آمیزی : نصب دوربین مخفی کوچک در داخل تابلو نقاشی یا روی قاب آن بسیار آسان است و می توانید تابلو نقاشی را در جلوی دیواری قرار دهید که زاویه دید گسترده ای از کل اتاق را به شما ارائه می دهد.

 

 

  1. دوربین های مخفی را در دستگاه های الکترونیکی نصب کنید :برخی از دستگاه های الکترونیکی مکان مخفی مناسبی برای نصب دوربین مخفی در منزل هستند.
  • مجموعه تلویزیونی قدیمی : اگر تلویزیون شما فضای اضافی بیشتری در داخل دارد ، می توانید به راحتی دوربین مخفی مینیاتوری را در آن نصب کنید.

 

  • تلویزیون LED: تلویزیون ممکن است یک مکان ایده آل برای نصب دوربین مخفی در منزل باشد ، اما ممکن است شما دانش کافی در این مورد نداشته باشید نصب دوربین های مخفی در تلویزیون کار آسانی نیست زیرا تداخل هایی وجود دارد که می تواند بر توانایی ضبط ویدیوی یک دوربین مخفی تأثیر بگذارد علاوه بر این ، مجموعه تلویزیون های موجود این روزها دارای صفحه مسطح هستند بنابراین مخفی کردن یک دوربین کار بسیار دشواری است سعی کنید با کارشناس نصب در این زمینه تماس بگیرید که تخصص آن در چنین مشاغلی باشد.

 

  • تلویزیون آنتن na : دوربین مخفی سیمی خود را بر روی آنتن داخلی تلویزیون نصب کنید. نصب این دوربین های نظارت تصویری در آنتن های تلویزیون کاملاً کاربردی می باشد و به راحتی بصورت آنلاین در دسترس می باشد.

 

  1. آشکارساز دود: یک آشکارساز دود احتمالاً چیزی است که بر روی سقف یا دیوار است که کسی متوجه آن نخواهد شد. بنابراین می توانید یک دوربین بی سیم کوچک خود را در داخل دتکتور دود تنظیم و نصب کنید.

 

  1. بلندگو سقف : درست مانند کاری که با ردیاب دود انجام دادید ، به سادگی یک دوربین مخفی کوچک وای فای را درون بلندگوی سقف قرار دهید .

 

 

برترین انتخاب دوربین مخفی در منزل با نصب آسان و پنهان

 

انتخاب مکان مناسب برای مخفی کردن دوربین مخفی می تواند مشکل باشد اما با داشتن دوربین مخفی مانند یک شارژر ، می توانید این دوربین مخفی را در هر گوشه ای از خانه به راحتی پنهان کنید. در واقع این نوع از دوربین مخفی یک شارژر واقعی است ، بنابراین می توانید از آن برای شارژ تلفن خود نیز استفاده کنید و این دوربین را به راحتی در هر قسمت از اتاق نشیمن تا اتاق خواب خود مخفی کنید.این یک دوربین مخفی آماده برای نصب است و دارای سنسور حرکتی می باشد یعنی وقتی دوربین حرکتی را تشخیص می دهد ، 2الی3 دقیقه بعد شروع به ضبط می کند. سپس برنامه اعلان ها را به شما نمایش می دهد.این دوربین مخفی با قابلیت ضبط تصاویر به طور مداوم فیلم را در کارت Micro SD  خود ذخیره می کند نگران نباشیدهمچنین دارای میکروفون در پشت شارژر است و به راحتی می تواند تا فاصله 20متر ضبط کند ودارای چراغ آبی است که وضعیت دوربین را نشان می دهد که شما نمی توانید آن را خاموش کنید اما به عنوان نشانگر سیگنال چراغ برق تلقی می شود ، بنابراین هیچ کس گمان نمی کند که از این یک دوربین مخفی است. تلفن و دوربین مخفی مدل شارژر خود را از طریق سیگنال WiFi متصل کنید و از طریق اپلیکیشن مورد نظر نمای زنده را مشاهده کنید در حالی که از خانه دور هستید ، می توانید از طریق حالت P2P از راه دور به ویدیو نیز دسترسی پیدا کنید. این دوربین کوچک مخفی از راه دور در چهار مرحله آسان قابل تنظیم است ابتدا کارت Micro SD را وارد کنید ، سپس درپوش را به پشت بچسبانید ، شارژر را در پریز قرار دهید و نرم افزار آن را برای اندروید و iOS خود بارگیری کنید.

 

نتیجه گیری تمام وکمال از نصب دوربین مخفی در منزل

 

در دنیای امروز ، دوربین های مخفی برای منزل می توانند بسیار مفید باشند. به دنبال یک دوربین امنیتی مخفی با کیفیت عالی بروید.اگر نصب دوربین مخفی در منزل را در فضای باز انتخاب نموده اید بنابراین یک دوربین امنیتی مخفی را با طراحی ضد آب انتخاب کنید. اگر می خواهید همه چیز را به طور واضح در شب ببینید ، یک دوربین امنیتی مخفی دید در شب خریداری کنید.برای اینکه بتوانید صدا را نیز همزمان بشنوید بنابراین یک دوربین مخفی با ضبط صدا و غیر قابل مشاهده خریداری کنید تا بتوانید در غیاب خود با خیال اسوده به کارهایتان بپردازید. نصب دوربین مخفی در مناطق استراتژیک در سطح خانه می تواند به ایمنی افراد خانه ، محافظت از اموال و جلوگیری از جرایم کمک کند. نصب دوربین مخفی در منزل شما کاملاً قانونی است با این حال اگر شما برای اهداف نامتناسب تصاویر را ضبط می کنید ، می تواند غیرقانونی باشد همچنین نصب دوربین مخفی در  محل کار شما کاملاً غیرقانونی است.

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *