logo

دیجی بان ، ارائه دهنده همه خدمات

مرتبط با حوزه دیجیتال و IT

یکی از محصولات پرکاربرد شرکت اپل که وارد جمع گجت های پوشیدنی شده است apple watch یا iwatch است ساعت هوشمند اپل امکانات زیادی دارد از جمله تماس صوتی، ارسال و دریافت پیام و ….. دارد این دستگاه هم مانند همه گجت های پوشیدنی و وسایل الکترونیکی و دیجیتالی اگر چه دارای کیفیت ساخت بالایی است دچار برخی ایرادها و مشکلات می شود البته به طور معمول مشکلات و ایرادات اپل واچ ها چندان جدی و حاد نیستند و معمولا با اندکی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری برطرف می شوند البته حتما توجه داشته باشید که برای گرفتن خدمات تعمیر اپل واچ / آی واچ به تعمیرگاه ها و شرکت های معتبر مراجعه نمایید چون اگر تعمیرکار دانش لازم را نداشته باشد می تواند اشکالات جدی و جبران ناپذیر برای وسایل شما ایجاد کند.

خواندن بیشتر

تعمیر اپل واچ

تعمیرات اپل واچ ممکن است مربوط به بخش سخت افزاری یا نرم افزاری آن باشد. در ابتدا ساعت هوشمند شما توسط کارشناسان ماهر در این زمینه عیب یابی میشود سپس بهترین و به صرفه ترین راه تعمیر Applewatch انتخاب میشود. در صورت نیاز به تعویض قطعه یا قطعات سخت افزاری دیجی بان به شما این اطمینان را میدهد که از محصولات 100% اورجینال در تعمیرات تخصصی اپل واچ شما استفاده میکند.

یکی از محصولات شرکت اپل که سال 2014 اولین نمونه آن با آیفون 6 معرفی و به بازارعرضه شد ساعت های هوشمند آن است که با نام تجاری اپل واچ شناخته میشوند. این ساعت هوشمند قابلیت همگام سازی با گوشی موبایل را دارد و یکی از محبوترین گجت های پوشیدنی دنیا است.

شما میتوانید با داشتن این ساعت هوشمند بسیاری از کار های روزانه خود را بدون استفاده از گوشی موبایل خود مدیریت و انجام دهید، البته که ساعت های هوشمند اپل نمیتوانند به گوشی های اندرویدی متصل شوند و فقط به گوشی های ساخت شرکت اپل یعنی آیفون ها متصل میشوند.

ساعت های هوشمند اپل قادر هستند برخی از کار های گوشی موبایل را انجام دهند،  اپل واچ ها فراتر از یک ساعت معمولی هستند و کاربرد های بسیار زیادی دارند از جمله کارایی های آن ها : قطب نما، کنترل ضربان قلب، پخش موزیک، دریافت نوتیفیکشن های گوشی موبایل (هشدار ها)، خدمات پرداخت، ماشین حساب، دریافت و امکان پاسخ به پیام های متنی، دریافت و امکان پاسخ به تماس های تلفنی، ضبط صوت و … است. در فرآیند تعمیرات اپل واچ ممکن است برای هر کدام از این بخش ها ایرادات سخت افزاری یا نرم افزاری به وجود بیاید و شما نیاز به تعمیر iwatch پیدا کنید، تعمیر اپل واچ شما یکی دیگر از خدمات دیجی بان است که توسط افراد متخصص در این زمینه انجام میشود، در تعمیرات Applewatch باید نهایت دقت به کار رود.

مشکلات رایجی که تعمیرات applewatch را ضروری می کنند:

در تعمیرات اپل واچ اختلال در شارژ شدن، مشکلات وایرلس (بلوتوث) و قطع و وصلی آن، خالی شدن زودهنگام باتری، خاموش شدن ناگهانی اپل واچ و … از مشکلات رایجی است که ممکن است ساعت هوشمند شما دچار مشکل کند.

اختلال در شارژ شدن :

بیشترین دلیل مراجعه کاربران برای تعمیر آی واچ مشکلات شارژ شدن آن است، مشکل میتواند از سوکت شارژ، آداپتور، کابل و یا حتی مشکل نرم افزاری و از باتری باشد. همچنین مطمئن شوید که هیچ جسم خارجی مانند پلاستیک به شارژر یا اپل واچ متصل نباشد و سوکت شارژر کاملا تمیز باشد.

مشکلات وایرلس (بلوتوث):

از دیگر مشکلات رایج کاربران در تعمیرات اپل واچ، مشکلات وایرلس (بلوتوث) است . بدین معنا که ممکن است ارتباط ساعت هوشمند اپل به صورت مکرر از گوشی موبایل یا هدفون شما قطع و وصل شود حتی زمانی که فاصله آن ها کم است .

خالی شدن زودهنگام باتری اپل واچ :

درحالت عادی اپل واچ ها باتری خیلی قوی ای ندارند و با مرور زمان با افت کیفیت روبرو میشوند اما اگر اپل واچتان در حالت دائم روشن باشد طبیعتا باتری بیشتری مصرف میشود.در ابتدا بهتر است بدانید زمانی که باتری اپل واچ به طور کامل خالی میشود برای شارژ مجدد چند ثانیه طول میکشد تا آیکون شارژ باتری روی صفحه نمایشگر نمایش داده شود همچنین برای صرفه جویی در مصرف باتری میتوانید ساعت هوشمند خود را در حالت ذخیره باتری قرار دهید و گزینه قابلیت مربوط به ضربان قلب را خاموش کنید اما اگر باز هم احساس میکنید باتری اپل واچ شما زود خالی میشود نیاز به تعمیرات تخصصی اپل واچ است.

ممکن است مشکل نرم افزاری باشد و نیاز به بروزرسانی داشته باشد و یا مشکل سخت افزاری باشد و قطعه یا قطعاتی آسیب دیده باشد . در تعمیرات اپل واچ در ابتدا باید باتری آن تست سلامت شود و بهتر است تا حد امکان باتری را تعمیر کرد زیرا نمونه اصلی باتری آن کمیاب است.

هنگ کردن اپل واچ :

هنگ کردن اپل واچ هم از مشکلات رایج کاربران است که ممکن است منشا آن ایرادات سخت افزاری یا نرم افزاری باشد که باید توسط متخصص بررسی گردد.برای عیب یابی صحیح این دسته از اختلالات باید در تعمیرات آی واچ باید از بخش های سخت افزاری تست سلامت گرفته شود.

آسیب دیدن صفحه نمایش :

ضربات فیزیکی شدید ممکن است صفحه نمایش اپل واچ یا گلس آن را دچار شکستگی کند و یا قابلیت تاچ (حساسیت لمسی) آن را کاهش دهد و یا موجب آسیب دیدن قطعه یا قطعات سخت افزاری دیگری شود ، استفاده از محافظ صفحه نمایش امری ضروری در استفاده از اپل واچ ها است.

آب خوردگی در تعمیر اپل واچ :

اگر رطوبت به داخل اپل واچ نفوذ کند ممکن است در عملکرد مادربرد اصلی ساعت هوشمند اختلال ایجاد شود و نیازمند تعمیر Applewatch به صورت تخصصی شود.

خدمات تعمیر اپل واچ

تعویض یا رفع مشکلات مربوط به باتری و رفع اختلالات شارژ شدن اپل واچ
تعویض یا رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش و تاچ (حساسیت لمسی)
رفع مشکلات وایرلس (بلوتوث) و یا سینک نشدن اپل واچ به گوشی موبایل یا هدفون
تعویض و رفع مشکلات مربوط به مدار ها
و تمامی خدمات مربوط به تعمیر iwatch در بخش های افزاری یا نرم افزاری توسط کارشناسان مجرب تعمیر میشود.

تا به حال شش سری از اپل واچ ها به بازار عرضه شده اند : اپل واچ سری 1 ، اپل واچ سری 2 ، اپل واچ سری 3 ، اپل واچ سری 4 ، اپل واچ سری 5 و اپل واچ های سری 6 که تفاوت آن ها در قیمت ، وزن ، سیستم عامل ، کارایی ها و بعضی قطعات جزئی سخت افزاری میباشید. به دلیل تفاوت های جزئی و ظریف اپل واچ ها و همچنین قطعات حساس تعمیر آی واچ نیازمند دانش تخصصی در زمینه تعمیرات Applewatch است .

هزینه تعمیرات اپل واچ

در فرآیند ساخت اپل واچ ها از قطعات بسیار با کیفیت و نرم افزار های خاص استفاده شده است ، همین امر باعث شده است تعمیرات اپل واچ ها نیازمند دقت و توانایی بیشتری باشند و قطعات اورجینال سخت افزاری آنها بسیار کمیاب است ، بدین جهت هزینه تعمیرات اپل واچ بخصوص در بخش سخت افزاری زیاد است.شما برای تعمیر آی واچ خود میتوانید از خدمات تعمیر Applewatchآنلاین و یا تعمیرات Applewatch در محل استفاده کنید.

© کپی رایت - کلیه حقوق این سایت برای مجموعه دیجی بان محفوظ است.