دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته ارزان

بهترین انتخاب دوربین مدار بسته ارزان

اگر در حال خرید دوربین های مدار بسته برای خانه یا مشاغل خود هستید ، ممکن است تعجب کنید که اختلاف قیمت های زیادی بین مدل های دوربین مداربسته وجود دارد و در نگاه اول چنین به نظر می رسد که مشخصات یکسانی با یکدیگر دارند اما در نهایت توسط شرکت های مختلف ارائه می شوند در زیر ویژگی هایی را که متخصصان صنعت دوربین مدار بسته در هنگام مقایسه محصولات سیستم های نظارتی توصیه می کنند را ذکر نموده ایم این ویژگی ها بینش بیشتری در مورد علل تفاوت قیمت دوربین مدار بسته ارزان و سایر دوربین های امنیتی را ارائه می دهد.

عوامل موثر بر قیمت دوربین مدار بسته ارزان

  • کیفیت سنسورهای تصویر : با توجه به قیمت دوربین مدار بسته ارزان سنسور تصویری ارزان قیمت نیز ارائه می شود تولیدکنندگان دوربین های مدار بسته سعی دارند در صورت امکان هزینه ها را برای جلب توجه بیشتر مردم در هنگام خرید کاهش دهند. سنسورهای تصویری یکی از گران ترین قسمت های یک دوربین مدار بسته به شمار می آید و اصلی ترین عامل تعیین کننده کیفیت فیلم یک دوربین مدار بسته است دوربین هایی که از سنسور تصویر با کیفیت پایین استفاده می کنند ، فیلمی با کیفیت کاملا واضح را تولید نمی کنند بنابراین یکی از عوامل مهم در قیمت دوربین مدار بسته ارزان در هنگام خرید اطمینان از کیفیت تصویر واضح این دوربین ها می باشد.

 

  • کیفیت دید در شب: به نظر می رسد تمام دوربین های مدار بسته دارای مادون قرمز داخلی برای دید در شب تصاویر نامشخصی دارند دوربین های امنیتی با کیفیت بالا از فناوری برای تشخیص و تصحیح فیلم پر سر و صدا استفاده می کنند. فناوری کاهش سر و صدا که به آن 3DNR نیز گفته می شود ، از پردازش تصویر برای تقویت تولید فیلم در شب استفاده می کند. بسیاری از تولید کنندگان دوربین های مدار بسته ارزان قیمت ادعا می کنند که این نوع از دوربین ها دارای ویژگی های کاهش نویز هستند و کیفیت دید در شب خوبی دارند بنابراین سعی کنید در انتخاب خود علاوه بر قیمت دوربین مدار بسته ارزان گزینه دید در شب مناسب را هم در نظر بگیرید.

 

  • دوام و ماندگاری : اقدامات مربوط به ساخت بدنه دوربین نیز در تولید یک دوربین و قیمت دوربین مدار بسته ارزان معمول است متأسفانه بیشتر خریداران آگاه نیستند که هنگام خرید دوربین مدار بسته طراحی بدنه دوربین ، آب بندی در مقابل آب و هوای نامناسب بر قیمت دوربین مدار بسته ارزان موثر است یک دوربین مداربسته در فضای باز باید با آلومینیوم یا فلز ساخته شود که از مقاومت کافی در برابر عناصر مختلف برخوردار باشد بنابراین توجه ویژه ای بر روی این گزینه در هنگام خرید دوربین مدار بسته برای استفاده در فضای بیرون محیط منزل یا کار شما شده است به طوری که آب هرگز روی اتصالات یا شکاف هایی دوربین جمع نشود همچنین به کیفیت جنس بدنه دوربین دقت کنید زیرا آلومینیوم با کیفیت پایین که به درستی از پودر پوشیده نشده باشد ، در مدت زمان کوتاهی دچار زنگ زدگی می شود. به طور مشابه جعبه های دوربین مدار بسته پلاستیکی در خارج از منزل شکسته می شوند ، در حالی که جعبه های پلاستیکی قوی ABS می توانند از دوربین های محصور شده فلزی بهتر باشند.. طبق استانداردهای صنعت ، یک دوربین امنیتی در فضای باز دارای Ingress Protection یا رتبه IP 66 یا بالاتر باید باشد.اگرچه دوربین های کم هزینه ممکن است دارای رتبه IP باشند اما غالباً گمراه کننده هستند. معمولاً هیچ کس به کیفیت لحیم کاری که در صفحه مدار در داخل استفاده می شود فکر نمی کند. لحیم کاری که در ایجاد تابلوهای مدار داخل ایجاد می شود ، روش دیگری برای کاهش هزینه ها است. لحیم کاری با کیفیت بالا به ایجاد اتصالی کمک می کند که به مرور زمان خراب نمی شود. دوربین های کم هزینه از مواد لحیم کاری ضعیفی برخوردار هستند که با گذشت زمان به سرعت کاهش می یابد یا در دمای گرم حباب می شوند. قطع گوشه ها برای لحیم کاری بدان معنی است که محصول در هنگام قرار گرفتن در معرض دمای گرم در خارج ، میزان شکست بیشتری خواهد داشت.

 

 

  • ضمانتنامه : امروزه فروشندگان با ضمانت نامه های رایگان بیش از 2 سال در مورد محصولات دوربین مدار بسته حذف شده اند زیرا مدل های جدید دوربین مدار بسته هر 2 سال یکبار توسعه می یابد ، در حالی که مدل های قدیمی تر از مرحله خارج می شوند و موجودی آنها برای تعمیر قطعات کاهش می یابد

 

  • پشتیبانی فنی :محصولات امنیتی الکترونیک بسیار پیچیده شده اند یک پشتیبانی فنی با کیفیت خوب برای یادگیری نحوه استفاده از آنچه خریداری کرده اید بسیار مهم است معمولا دفترچه های آموزشی با زبان انگلیسی ضعیف با محصولات ارزان قیمت متداول است زیرا سرمایه گذاری اندکی در ایجاد مطالب آموزشی مدرن انجام می شود که به راحتی می توان از آن استفاده کرد. سیستم های نظارت امنیتی نیاز به عیب یابی دارند زیرا اجزای دیگری مانند کابل کشی ، ضبط کننده DVR و منبع تغذیه وجود دارد که می تواند باعث ایجاد مشکل در کیفیت تصاویر شود بنابراین دسترسی به پشتیبانی فنی واجد شرایط و مجرب برای حل مشکلات دوربین مدار بسته شما بسیار مهم است بیشتر فروشندگان آنلاین بدون پشتیبانی محصولات دوربین مدار بسته ارزان خود را عرضه می کنند تا تا خریداران را به خود جلب کنند.

 

چرخه عمر دوربین مدار بسته ارزان

 

بسیاری از راه حل های موثر بر قیمت دوربین مدار بسته ارزان موجود در بازار وجود دارد ، بنابراین برای اطمینان از این که سیستم نیازهای ویژه اپراتور را برآورده می کند ، یک فرایند تصمیم گیری باید انجام شود این فرایند مبتنی بر آنالیز اساسی خطرات است و اقدامات و ابزارهای امنیتی فعلی و استفاده مورد انتظار از سیستم را در نظر می گیرد قابلیت های دوربین مدار بسته باید در زمینه گسترده تر اصول امنیتی و عملیاتی شبکه مورد توجه قرار گیرد. فرآیند تصمیم گیری ، به دنبال آن ، کسب ، پیاده سازی و بهره برداری از سیستم ، می تواند به عنوان “چرخه زندگی” توصیف شود در مرحله اول باید با تجزیه و تحلیل مکان مورد نظر برای دوربین مدار بسته انجام شود که می تواند به عنوان یک ابزار پشتیبانی برای محیط شما استفاده شود. پس از شناسایی خطرات ، تعیین نقش مورد انتظار سیستم دوربین مدار بسته در محیط مورد نظر شما مهم است. مؤثرترین روش برای تعیین خطرات امنیتی برای شبکه انجام ارزیابی ریسک امنیتی است .هنگامی که دوربین مدار بسته به عنوان راه حل مناسب برای تعدادی از محیط های مورد استفاده در نظر گرفته شد سپس باید برنامه ریزی و سازماندهی انجام شود یک پروژه نصب دوربین مدار بسته تجاری ، بینش کاملی از جنبه های دستیابی به سیستم ، به عنوان مثال سازماندهی منابع ، زیرساخت های مربوطه را تحت تأثیر قرار می دهد و مورد نیاز و غیره خواهد بود. نتایج این تحلیل برای توسعه مناقصه و بعداً روند خرید مفید خواهد بود. مهمترین عواملی که باید در نظر بگیریم ابعاد سیستم ، هدف برنامه ریزی شده سیستم دوربین مدار بسته و همچنین ادغام با سایر زیر سیستم ها است ملاحظات فنی مربوط به ضبط تصاویر ، مدت زمان ضبط تصاویر، سیگنال دیجیتال یا آنالوگ ، ساختار شبکه ارتباطی ، کیفیت تصویر و غیره بر معماری فنی تأثیر می گذارد و باید برای مشتری تعریف شودپس از فرآیند اجرای ، آموزش های گسترده ای باید برای کارمندان شاغل با سیستم دوربین مداربسته مورد نظر انجام شود بنابراین یک دستورالعمل عملیاتی ضروری است که سیستم به طور مؤثر ، اخلاقی و در قانون اجرا شود پس از عملیاتی شدن سیستم دوربین مدار بسته ، ارزیابی باید بخشی جدایی ناپذیر از فرایند باشد تا اطمینان حاصل شود که سیستم پاسخگوی نیازهایی است که برای آن طراحی شده است.

 

مزایای دوربین مدار بسته ارزان

 

دوربین مدار بسته دارای کاربردهای گسترده ای برای امنیت محیط منزل وکسب وکار شما است بکارگیری از دوربین های مدار بسته در محیط شما می توانند باعث اطمینان به مسافران و کارکنان یا ممانعت از جرم های احتمالی بسیار موثر باشند البته برای چنین مسائلی اپراتورها باید بدانند که حضور دوربین ها به تنهایی ممکن است کافی نباشد علاوه بر این مشتریان باید از استفاده مثبت و بهینه سیستم دوربین مدار بسته شما در محیط کاری شما مطلع شوند کاربردهای پیچیده تر برای دوربین های مدار بسته نیز وجود دارد که شامل تشخیص تهدیدات امنیتی و هشدار به کارکنان و ارزیابی کارمندان از موقعیت های از راه دور و … می باشند همچنین از تصاویر ضبط شده می توان برای اهداف پزشکی قانونی استفاده کرد این تحول به سیستم های دوربین مدار بسته نقش جدیدی را متقبل می کند به عنوان مثال نصب دوربین مدار بسته در هنگام وقوع جرم این امکان را به اپراتور می دهد تا درباره حوادث یا پشتیبانی از تحقیقات پلیس در مورد خرابکاری و جرم تحقیق کند در واقع استفاده از تصاویر برای تحقیقات پلیس روندی رو به رشد است.

 

 

نقش دوربین مدار بسته

 

نصب سیستم دوربین مدار بسته به معنای امنیت خودکار شبکه در محیط شما نیست بلکه امنیت کامل محیط شما از سه ستون بهم پیوسته عامل انسانی ، فناوری و رویه ها تشکیل شده است. شاید در نگاه اول به نظر برسد که دوربین مدار بسته تنها بخشی از ستون فناوری است با این وجود تجربه ثابت کرده است که استفاده از دوربین مدار بسته برای امنیت بهتر محیط شما الزامی است و هنگامی که در معماری امنیتی محیط شما همراه با انسان ها و رویه ها در ارتباط قرار می گیرند ، بهترین بازدهی را ایجاد می کند. دوربین های مدار بسته می توانند به عنوان “چشم سوم فنی” به پوشش مناطق عظیم شما کمک کنند و همچنین برای کارکردهای خاص مانند نظارت بر آسانسورها یا وسایل اضطراری و غیره استفاده می شوند اکثر مشتریان دوربین مدار بسته را با امنیت و کنترل ارتباط می دهند و انتظار دارند که “سیستم زنده” در پشت دوربین وجود داشته باشد تا در صورت لزوم به آنها کمک کند. استفاده از سیستم های دوربین مدار بسته شامل سرمایه گذاری مورد نظر شما هستند ، بنابراین مصرف کنندگان باید استفاده و الزامات فنی خود را به دقت در نظر بگیرند تا بهترین بازده را از سرمایه گذاری خود کسب کنند همچنین سیستم های دوربین مدار بسته اغلب روابط نزدیک تری بین اپراتورها و سازمان های اجرای قانون تقویت می کنند مسئولیت امنیت یک مسئولیت مشترک بین افراد است بنابراین پیوندها برای توسعه رویه های متداول در استفاده از سیستم های دوربین مدار بسته امری ضروری هستند.

 

نتیجه گیری برتر

 

امیدواریم این راهنما در جهت ارائه اطلاعات مفیدی به خریداران برای دوربین های امنیتی و ارزیابی محصولات براساس قیمت دوربین مدار بسته ارزان موثر واقع شده باشد در صنعت دوربین های امنیتی صدها فروشنده وجود دارد که شما می توانید از میان آنها دوربین مدار بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید البته انتخاب فروشنده مناسب برای شما بستگی به این دارد که چه مقدار برای قیمت دوربین مدار بسته ارزان ، کیفیت مورد نظر وکیفیت پشتیبانی فنی پس از فروش ارائه شده توسط فروشنده هزینه می کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *