• راه اندازی در حالت بارگیری:
1. حداقل 30 دقیقه تلفن همراه خود را شارژ کنید.
2. کلیدهای Home و Volume DOWN را فشار داده و نگه دارید ، سپس کلید Power را فشار داده و نگه دارید.
3. وقتی ارم سامسونگ روی صفحه نمایش نشان داد ، کلید Power را رها کنید اما همچنان کلیدهای Home و Volume DOWN را نگه دارید.
4. صبر کنید تا صفحه بارگیری ظاهر شود.
5. اگر می توانید گوشی را در حالت بارگیری بکشید اما در حالت های دیگر این کار را نکنید.
• راه اندازی در حالت ایمن:
1. حداقل 30 دقیقه تلفن همراه خود را شارژ کنید.
2. دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید.
3. پس از ظاهر شدن آرم “Samsung Galaxy S7” ، کلید Power را رها کنید و فوراً دکمه Volume Down را فشار داده و نگه دارید.
4. نگه داشتن دکمه را تا پایان راه اندازی مجدد تلفن ادامه دهید.
5. هنگامی که متن “safe mode” را در گوشه سمت چپ پایین صفحه مشاهده می کنید ، دکمه Volume Down را رها کنید.
6. تنها تفاوت حالت ایمن از حالت عادی این است که حالت اول از اجرای برنامه های شخص ثالث جلوگیری می کند اگر می توانید تلفن همراه خود را در حالت ایمن بوت کنید اما در حالت عادی قرار ندارید ، تمام برنامه ها را حذف کنید تا این مشکل که از بوت شدن شما به طور عادی جلوگیری می کند برداشته شود.
مشکل 3: صفحه نمایش گوشی سیاه است و روشن نمی شود
راه حل: این مشکل قطعاً ناامیدکننده است ، اما اگر به دلایلی نمی توانید تلفن همراه خود را دوباره روشن کنید ، بهترین گزینه در حال حاضر تعویض اس .اگر آن را امتحان نکرده اید ، ابتدا تلفن همراه خود را برای حالت های متناوب بوت کنید همچنین اطمینان حاصل کنید که یک کابل USB و شارژر USB دیگری را امتحان کرده اید تا مشکل شارژر را ببینید.
مشکل 4: خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس سامسونگ
مشکل شما می تواند از نرم افزار یا نقص سخت افزاری باشد برای شناخت علت و حل مسئله خاموش شدن صفحه گوشی ، ادامه این مقاله را دنبال کنید
• راه حل شماره 1: کالیبره کردن اندروید و باتری : بعد از گذشت مدت زمان طولانی ، گاهی تلفن همراه شما می تواند میزان صحیح باتری را از دست بدهد که می تواند منجر به رفتارهای نامناسب باتری شود اگر متوجه خاموش شدن صفحه گوشی خود در دفعات مکرر شده اید ، حتی اگر نشانگر باتری هنوز به ٪ نرسیده باشد ، احتمالاً به این دلیل است که تلفن همراه دیگر قدرت واقعی باقی مانده در باتری را تشخیص نمی دهد در بعضی موارد یک دستگاه مجدداً به طور تصادفی نیز نشانه رفتار نادرست باتری است که باز هم می تواند به دلیل OS اشتباه باشد برای دیدن اینکه آیا تلفن همراه شما در این زمان به کالیبراسیون نیاز دارد ، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. باتری گوشی خود را کاملاً تخلیه کنید این بدان معناست که از دستگاه خود استفاده کنید تا زمانی که به تنهایی خاموش شود و میزان باتری به ٪ برسد.
2. سپس تلفن همراه خود را شارژ کنید تا اینکه به 100٪ برسد حتماً از تجهیزات شارژ اصلی برای دستگاه خود استفاده کنید و بگذارید که شارژ کامل شود حداقل دو ساعت دیگر دستگاه خود را به برق وصل نکنید و هنگام شارژ از آن استفاده نکنید.
3. پس از گذشت زمان ، گوشی خود را از برق جدا کنید.
4. گوشی خود را مجدداً راه اندازی کنید.
5. از تلفن همراه خود استفاده کنید تا دوباره برق آن تمام نشود.
6. مراحل 1-5 را تکرار کنید.
هنگامی که تلفن همراه خود را مجدداً بارگذاری کردید ، هنگام تماس تلفنی ، نحوه عملکرد آن را بررسی کنید اگر مشکل خاموش شدن صفحه گوشی ادامه یافت ، به راه حل دوم بروید.
• راه حل شماره 2: پارتیشن کش را پاک کنید : نکته خوب بعدی در این مورد اطمینان از استفاده از حافظه نهان گوشی شما است این حافظه پنهان که در قسمت cache ذخیره شده است ، هنگام بارگیری سریع برنامه ها و خدمات توسط اندروید مورد استفاده قرار می گیرد هرچه حافظه نهان سیستم گسترده تر شود ، هنگام بارگیری صفحات یا هنگام راه اندازی برنامه ها ، اندیشه کارآمدتر نیز می شود با این حال گاهی اوقات این حافظه پنهان به دلایلی خراب می شود که می تواند منجر به بروز انواع مشکلاتی از جمله تخلیه باتری خاموش شدن صفحه گوشی شود برای تازه نگه داشتن حافظه نهان سیستم خود ، حتما در نظر بگیرید حداقل هر چند ماه یکبار پارتیشن کش را پاک کنید اگر اخیراً چنین کاری نکرده اید ، این مراحل را انجام دهید:
1. دستگاه را خاموش کنید.
2. کلید Volume Up و Bixby را فشار داده و نگه دارید ، سپس کلید Power را فشار داده و نگه دارید.
3. هنگامی که آرم Android نمایش داده شود ، تمام کلیدها را رها کنید (“نصب به روزرسانی سیستم” حدود 30 – 60 ثانیه قبل از نشان دادن گزینه های منوی بازیابی سیستم Android نشان داده می شود).
4. برای برجسته کردن پارتیشن حافظه پنهان ، دکمه Volume down را فشار دهید.
5. برای انتخاب کلید Power را فشار دهید.
6. برای برجسته کردن “بله” ، کلید Volume down را فشار داده و کلید Power را فشار دهید.
7. هنگامی که پارتیشن پاک کردن حافظه نهان تمام شد ، ” System reboot now” برجسته می شود.
8. کلید راه اندازی مجدد دستگاه را فشار دهید.
با پاک کردن پارتیشن حافظه پنهان ، داده های شخصی مانند عکس و فیلم حذف نمی شوند ، بنابراین نیازی نیست که نگران از دست دادن چیزی باشید. حافظه نهان فقط از پرونده ها و پوشه های موقت تشکیل شده است اندروید به مرور زمان این حافظه پنهان را دوباره بازسازی می کند هرچه بیشتر از دستگاه خود استفاده کنید ، اندروید بیشتر می تواند حافظه نهان سیستم را ایجاد کند.
• راه حل شماره 3: پاک کردن داده های برنامه تلفن همراه : عملکرد تماس صوتی برای کار ، از برنامه تلفن همراه استفاده می کند برخی از اشکالات می تواند منجر به بروز مشکلات ناپایداری شود ، در حالی که برخی دیگر ممکن است منجر به برخی از ویژگی ها شوند که کار درست را متوقف کنند برای اطمینان از عملکرد خوب تلفن همراه خود توصیه می کنیم داده های آن را پاک کنید با انجام این کار آن را به نسخه کارخانه خود باز می گردانید همچنین اشکالات احتمالی که ممکن است با گذشت زمان ایجاد شود را از بین می برد آگاه باشید هرچند که حذف اطلاعات برنامه تلفن همراه شما گزارش های تلفن همراه شما را نیز پاک می کند.اگر می خواهید آنها را حفظ کنید ، توصیه می کنیم با استفاده از سرویس Samsung Cloud در زیر settings> Cloud و Account> backup و recovery حساب خود را پس بگیرید برای پاک کردن اطلاعات برنامه خود ، این مراحل را دنبال کنید: