خاموش شدن صفحه گوشی

خاموش شدن یا سیاه شدن صفحه گوشی مشکلی است که برای بعضی ازگوشی ها بخصوص گوشی های اندرویدی ایجاد می شود این مشکل می تواند به یکی از دلایل زیر ایجاد شود:

  • نصب اپلیکیشن های مخرب و دارای باگ و بد افزار
  • استفاده از شارژرهای غیر استاندارد و نامناسب
  • استفاده از باتری غیراستاندارد و نامعتبر
  • قدیمی بودن باتری و تمام شدن عمر مفید باتری

به هر دلیلی که این مشکل برای گوشی شما ایجاد شده بهتر است سریعتر با یک تعمیرکار خبره مشورت کنید تا از وارد شدن خسارات بیشتر مانند سوختن صفحه نمایش جلوگیری نمایید.

اگر قصد تعمیر گوشی خود را دارید پیشنهاد میکنیم ابتدا ویدئو زیر را ببینید سپس فرم درخواست مشاوره رایگان را تکمیل کنید تا کارشناسان دیجی بان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

مهم!

5 نکته مهم در مورد تعمیر موبایل
حتما قبل از اقدام به تعمیر موبایل

ویدئو زیر را ببینید

دیجی بان کیست؟ و چطور به شما کمک میکند؟

دیجی بان، همراه و پشتیبان همیشگی شما است و همه مسایل و مشکلات شما در فضای دیجیتال اعم از سخت افزاری و نرم افزاری را حل می کند.

با خیال راحت موبایل و تجهیزات جانبی آن را برای تعمیر به دیجی بان بسپرید و از نتیجه مطمئن باشید.

ما برای رفع دغدغه های شما آماده ایم

مزایای استفاده از خدمات دیجی بان

  • 4 روز مهلت تست

    یکی از دغدغه های مشتریان گارانتی تعمیرات و مهلت تست است، دیجی بان تا 4 روز پس از تحویل تعمیرات خود را گارانتی می نماید در این مدت اگر در حال استفاده از موبایل هر مشکلی ایجاد شود دیجی بان ایراد ایجاد شده را برای شما رفع می کند.

  • استفاده از قطعات اصل (اورجینال)

    همواره برای تعمیر موبایل شما و لوازم جانبی آن از قطعات اصل و معتبر موجود در بازار استفاده می نماییم.

  • تعمیرکاران مجرب، کارآزموه و مطمئن

    تعمیرکارانی باتجربه و مطمئن که علاوه بر تعمیرات صحیح، از دستگاه شما نیز محافظت می کنند و دستگاه شما و اطلاعات آن نزد آنها ایمن و مطمئن خواهد بود

  • رسیدگی سریع و بدون معطلی

    می دانیم که زندگی روزمره همه ما به دستگاه های دیجیتالی بخصوص موبایل و تبلت وابسته شده  بنابراین عدم تاخیر و تعمیر موبایل در کوتاه ترین زمان ممکن را از وظایف اصلی خود می دانیم و به آن توجه می کنیم.

هزینه تعمیر موبایل و لوازم جانبی آن چقدر است؟

با توجه به طیف وسیع مشکلات و ایراداتی که موبایل و لوازم جانبی آن می تواند پیدا کند اعم از سخت افزاری و نرم افزاری، هزینه بسیار متفاوت است، ولی تا کنون بیشترین و کمترین هزینه ای که در دیجی بان برای تعمیر موبایل پرداخت شده بین 6.700.000 تا 120.000 تومان بوده است.

  • کمترین هزینه تعمیر موبایل: 120.000 تومان
  • بیشترین هزینه تعمیر موبایل: 6.700.000 تومان

اگر ایرادات نرم افزاری باشند با هزینه کمتر و هرچه تعمیرات مربوط به قطعات سخت افزاری مانند LCD یا برد باشد هزینه بیشتر خواهد شد.

اگر هزینه تعمیر خارج از محدوده فوق باشد حتما قبل از انجام با شما در مورد آن مشورت خواهد شد.

قیمت تعمیر گوشی

زمان تعمیر موبایل و لوازم جانبی آن چقدر است؟

موبایل ها و لوازم جانبی آن از دستگاه های الکترونیکی پیچیده ای هستند که از آنها استفاده می کنیم و ممکن است ایرادات و اشکالات بسیار متفاوتی پیدا می کنند بر حسب نوع ایراد زمان تعمیر آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. تا کنون در دیجی بان:

  • بیشترین زمان تعمیر موبایل: 11 روز
  • و کمترین زمان تعمیر موبایل: 1 روز بوده است

اگر مدت زمان خارج از محدوده فوق باشد حتما با شما در مورد آن مشورت خواهد شد.

تعمیرات گوشی

چرا به دیجی بان اعتماد کنیم؟

تا کنون تعمیر موبایل و لوازم جانبی بیش از 1250 مشتری که به دیجی بان اعتماد کرده اند انجام شده است

1250+

موبایل تعمیر شده و مشتری راضی

همه موبایل ها و تجهیزات جانبی آن نیاز به تعمیر پیدا می کنند، در نمودار زیر  سهم برندهای مختلف در تعمیرات موبایل قابل مشاهده است.

نظر برخی مشتریان درباره دیجی بان

با تشکر از شرکت دیجی بان . من  آیفون 12 خراب شده بود بالا نمیومد هرجا رفتم گفتن درست نمیشه اما دیجی بان برام درست کرد. همچنین از نحوه برخورد پرسنل و هزینه هم راضی بودم

مجاهد نبی زادهتعمیر موبایل آیفون

گوشی من من مشکل هارد داشت و هرجا میرفتم میگفتن هارد این مدل از شیائومی تو ایران نیست  اما تو دیجی بان به خوبی تعمیر شد مدت زمان حدود یک هفته طول کشید اما نسبت به اینکه فقط شما تونستید درست کنید قابل قبول بود ممنونم

احمد حسین آبادیتعمیر هارد گوشی شیائومی

من تبلت بچه ام روشن نمیشد و به دیجی بان واسه تعمیر سپردم. ازش راضی ام چون هم زود تحویل داد تا بچه از درسش نمونه هم قیمتش خوب بود

سارا قائدیتعمیر تبلت لنوو

با تشکر از از سایت دیحی بان مشکل خرابی ال سیدی دا شتم با قیمت ارزون تر از همه جا انجام شد

علیرضا سعیدیتعمیر موبایل سامسونگ

برای دریافت مشاوره رایگان و درخواست تعمیر موبایل و تجهیزات جانبی آن اینجا کلیک کنید و در صورت نیاز میتوانید مقاله آموزشی زیر را مطالعه کنید

اگر به دنبال راه حل هایی برای مشکل خاموش شدن صفحه گوشی خود هستید ، می توانید با استفاده از پیوند ارائه شده در انتهای این صفحه با ما تماس بگیرید لطفاً هنگام توصیف مسئله خود ، تا آنجا که ممکن است دقیق باشید تا بتوانیم به راحتی یک راه حل مربوط را مشخص کنیم و برای تعمیر گوشی سامسونگ شما اقدام کنیم. اگر می توانید پیام های خطایی دقیقی را که می خواهید به ما ارائه دهید تا ایده خود را از کجا شروع کنید اگر پیش از ارسال پیام به ما برخی از مراحل عیب یابی را امتحان کرده اید ، حتما آنها را ذکر کنید. در زیر موضوعات خاصی که برای خاموش شدن صفحه گوشی سامسونگ و مشکل خاموش شدن صفحه گوشی ال جی و علت خاموش شدن صفحه گوشی سامسونگ برای شما آورده ایم:

مشکل 1: گوشی سامسونگ به طور خودکار خاموش می شود

این نوع از مشکل خاموش شدن صفحه گوشی در یک سیستم به طور عادی اتفاق نمی افتد حتماً اتفاقی افتاده است که باعث شده تلفن همراه شما به طور خودکار خاموش شود در برخی موارد ، نصب نرم افزار سفارشی شکست خورده علت آن است ، در حالی که برخی دیگر ممکن است به دلیل آسیب فیزیکی باشد برای امتحان و رفع مشکل خاموش شدن صفحه گوشی خود، یک تنظیم مجدد کارخانه را در نظر بگیرید و ببینید چه اتفاقی می افتد. تنظیم مجدد کارخانه تمام تنظیمات نرم افزار را به حالت شناخته شده و کارآمد خود باز می گرداند اگر علت این مشکل مربوط به نرم افزار باشد ، تنظیم مجدد کارخانه باید به حل مشکل خاموش شدن صفحه گوشی شما کمک کند در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

1. از فایل های مهم خود مانند عکس ، فیلم ، مخاطبین و غیره نسخه پشتیبان تهیه کنید می توانید برای این کار از Smart Switch استفاده کنید.
2. دستگاه را خاموش کنید.
3. کلید Volume Up و Bixby را فشار داده و نگه دارید ، سپس کلید Power را فشار داده و نگه دارید.
4. هنگامی که آرم اندروید در گوشی شما نمایش داده شود ، تمام کلیدها را رها کنید (نصب به روزرسانی سیستم حدود 30 – 60 ثانیه قبل از نشان دادن گزینه های منوی بازیابی سیستم اندروید نشان داده می شود)
5. برای برجسته کردن “clear information / factory reset ، چندین بار کلید را فشار دهید.
6. برای انتخاب دکمه روشن / خاموش را فشار دهید.
7. کلید کاهش صدا را فشار دهید تا ” Yes – Delete all user information” برجسته شود.
8. برای انتخاب و شروع مجدد تنظیم مجدد ، دکمه روشن / خاموش را فشار دهید.
9. هنگامی که تنظیم مجدد کار تمام شد ، ” System reboot now” برجسته می شود.
10. کلید راه اندازی مجدد دستگاه را فشار دهید
11. اگر تلفن همراه شما به طور تصادفی مجدداً راه اندازی شد ، ان را تعمیر یا تعویض کنید.

مشکل 2: صفحه سیاه گوشی دیگر روشن نخواهد شد

راه حل: سعی کنید تلفن همراه خود را به حالت های متفاوت حالت بازیابی ، حالت ایمن و حالت بارگیری بکشید اگر تلفن همراه شما بدون پاسخ باشد ، یا صفحه سیاه بماند ، مشکل سخت افزاری است در این حالت ، شما باید تلفن همراه خودرا تعمیر یا تعویض کنید در زیر مراحل چگونگی بوت شدن به حالت های مختلف آورده شده است:
• بوت در حالت بازیابی:
1. حداقل 30 دقیقه تلفن همراه خود را شارژ کنید.
2. کلیدهای Home و Volume UP را فشار داده و نگه دارید ، سپس کلید Power را فشار داده و نگه دارید.
3. هنگامی که آرم سامسونگ روی صفحه نمایش نشان می دهد ، کلید Power را رها کنید اما همچنان کلیدهای Home و Volume Up را نگه دارید.
4. هنگامی که آرم اندروید نشان داده شود ، شما ممکن است هر دو کلید را رها کنید و بگذارید تلفن همراه شما حدود 30 تا 60 ثانیه به همین حالت باشد.
5. با استفاده از کلید Volume Down ، از طریق گزینه ها حرکت کنید و ” Clear the cache partition” را برجسته کنید.
6. می توانید پارتیشن حافظه پنهان را پاک کنید یا در این حالت تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید.

 

 

• راه اندازی در حالت بارگیری:
1. حداقل 30 دقیقه تلفن همراه خود را شارژ کنید.
2. کلیدهای Home و Volume DOWN را فشار داده و نگه دارید ، سپس کلید Power را فشار داده و نگه دارید.
3. وقتی ارم سامسونگ روی صفحه نمایش نشان داد ، کلید Power را رها کنید اما همچنان کلیدهای Home و Volume DOWN را نگه دارید.
4. صبر کنید تا صفحه بارگیری ظاهر شود.
5. اگر می توانید گوشی را در حالت بارگیری بکشید اما در حالت های دیگر این کار را نکنید.

• راه اندازی در حالت ایمن:
1. حداقل 30 دقیقه تلفن همراه خود را شارژ کنید.
2. دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید.
3. پس از ظاهر شدن آرم “Samsung Galaxy S7” ، کلید Power را رها کنید و فوراً دکمه Volume Down را فشار داده و نگه دارید.
4. نگه داشتن دکمه را تا پایان راه اندازی مجدد تلفن ادامه دهید.
5. هنگامی که متن “safe mode” را در گوشه سمت چپ پایین صفحه مشاهده می کنید ، دکمه Volume Down را رها کنید.
6. تنها تفاوت حالت ایمن از حالت عادی این است که حالت اول از اجرای برنامه های شخص ثالث جلوگیری می کند اگر می توانید تلفن همراه خود را در حالت ایمن بوت کنید اما در حالت عادی قرار ندارید ، تمام برنامه ها را حذف کنید تا این مشکل که از بوت شدن شما به طور عادی جلوگیری می کند برداشته شود.

مشکل 3: صفحه نمایش گوشی سیاه است و روشن نمی شود

راه حل: این مشکل قطعاً ناامیدکننده است ، اما اگر به دلایلی نمی توانید تلفن همراه خود را دوباره روشن کنید ، بهترین گزینه در حال حاضر تعویض اس .اگر آن را امتحان نکرده اید ، ابتدا تلفن همراه خود را برای حالت های متناوب بوت کنید همچنین اطمینان حاصل کنید که یک کابل USB و شارژر USB دیگری را امتحان کرده اید تا مشکل شارژر را ببینید.

مشکل 4: خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس سامسونگ

مشکل شما می تواند از نرم افزار یا نقص سخت افزاری باشد برای شناخت علت و حل مسئله خاموش شدن صفحه گوشی ، ادامه این مقاله را دنبال کنید
• راه حل شماره 1: کالیبره کردن اندروید و باتری : بعد از گذشت مدت زمان طولانی ، گاهی تلفن همراه شما می تواند میزان صحیح باتری را از دست بدهد که می تواند منجر به رفتارهای نامناسب باتری شود اگر متوجه خاموش شدن صفحه گوشی خود در دفعات مکرر شده اید ، حتی اگر نشانگر باتری هنوز به ٪ نرسیده باشد ، احتمالاً به این دلیل است که تلفن همراه دیگر قدرت واقعی باقی مانده در باتری را تشخیص نمی دهد در بعضی موارد یک دستگاه مجدداً به طور تصادفی نیز نشانه رفتار نادرست باتری است که باز هم می تواند به دلیل OS اشتباه باشد برای دیدن اینکه آیا تلفن همراه شما در این زمان به کالیبراسیون نیاز دارد ، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. باتری گوشی خود را کاملاً تخلیه کنید این بدان معناست که از دستگاه خود استفاده کنید تا زمانی که به تنهایی خاموش شود و میزان باتری به ٪ برسد.
2. سپس تلفن همراه خود را شارژ کنید تا اینکه به 100٪ برسد حتماً از تجهیزات شارژ اصلی برای دستگاه خود استفاده کنید و بگذارید که شارژ کامل شود حداقل دو ساعت دیگر دستگاه خود را به برق وصل نکنید و هنگام شارژ از آن استفاده نکنید.
3. پس از گذشت زمان ، گوشی خود را از برق جدا کنید.
4. گوشی خود را مجدداً راه اندازی کنید.
5. از تلفن همراه خود استفاده کنید تا دوباره برق آن تمام نشود.
6. مراحل 1-5 را تکرار کنید.

هنگامی که تلفن همراه خود را مجدداً بارگذاری کردید ، هنگام تماس تلفنی ، نحوه عملکرد آن را بررسی کنید اگر مشکل خاموش شدن صفحه گوشی ادامه یافت ، به راه حل دوم بروید.

• راه حل شماره 2: پارتیشن کش را پاک کنید : نکته خوب بعدی در این مورد اطمینان از استفاده از حافظه نهان گوشی شما است این حافظه پنهان که در قسمت cache ذخیره شده است ، هنگام بارگیری سریع برنامه ها و خدمات توسط اندروید مورد استفاده قرار می گیرد هرچه حافظه نهان سیستم گسترده تر شود ، هنگام بارگیری صفحات یا هنگام راه اندازی برنامه ها ، اندیشه کارآمدتر نیز می شود با این حال گاهی اوقات این حافظه پنهان به دلایلی خراب می شود که می تواند منجر به بروز انواع مشکلاتی از جمله تخلیه باتری خاموش شدن صفحه گوشی شود برای تازه نگه داشتن حافظه نهان سیستم خود ، حتما در نظر بگیرید حداقل هر چند ماه یکبار پارتیشن کش را پاک کنید اگر اخیراً چنین کاری نکرده اید ، این مراحل را انجام دهید:

1. دستگاه را خاموش کنید.
2. کلید Volume Up و Bixby را فشار داده و نگه دارید ، سپس کلید Power را فشار داده و نگه دارید.
3. هنگامی که آرم Android نمایش داده شود ، تمام کلیدها را رها کنید (“نصب به روزرسانی سیستم” حدود 30 – 60 ثانیه قبل از نشان دادن گزینه های منوی بازیابی سیستم Android نشان داده می شود).
4. برای برجسته کردن پارتیشن حافظه پنهان ، دکمه Volume down را فشار دهید.
5. برای انتخاب کلید Power را فشار دهید.
6. برای برجسته کردن “بله” ، کلید Volume down را فشار داده و کلید Power را فشار دهید.
7. هنگامی که پارتیشن پاک کردن حافظه نهان تمام شد ، ” System reboot now” برجسته می شود.
8. کلید راه اندازی مجدد دستگاه را فشار دهید.

با پاک کردن پارتیشن حافظه پنهان ، داده های شخصی مانند عکس و فیلم حذف نمی شوند ، بنابراین نیازی نیست که نگران از دست دادن چیزی باشید. حافظه نهان فقط از پرونده ها و پوشه های موقت تشکیل شده است اندروید به مرور زمان این حافظه پنهان را دوباره بازسازی می کند هرچه بیشتر از دستگاه خود استفاده کنید ، اندروید بیشتر می تواند حافظه نهان سیستم را ایجاد کند.

• راه حل شماره 3: پاک کردن داده های برنامه تلفن همراه : عملکرد تماس صوتی برای کار ، از برنامه تلفن همراه استفاده می کند برخی از اشکالات می تواند منجر به بروز مشکلات ناپایداری شود ، در حالی که برخی دیگر ممکن است منجر به برخی از ویژگی ها شوند که کار درست را متوقف کنند برای اطمینان از عملکرد خوب تلفن همراه خود توصیه می کنیم داده های آن را پاک کنید با انجام این کار آن را به نسخه کارخانه خود باز می گردانید همچنین اشکالات احتمالی که ممکن است با گذشت زمان ایجاد شود را از بین می برد آگاه باشید هرچند که حذف اطلاعات برنامه تلفن همراه شما گزارش های تلفن همراه شما را نیز پاک می کند.اگر می خواهید آنها را حفظ کنید ، توصیه می کنیم با استفاده از سرویس Samsung Cloud در زیر settings> Cloud و Account> backup و recovery حساب خود را پس بگیرید برای پاک کردن اطلاعات برنامه خود ، این مراحل را دنبال کنید:

 

 

1. برنامه تنظیمات را باز کنید.
2. روی برنامه ها ضربه بزنید.
3. اینستاگرام را پیدا کرده و به آن ضربه بزنید.
4. روی ذخیره سازی ضربه بزنید.
5. روی دکمه پاک کردن داده ضربه بزنید.

• راه حل شماره 4: گوشی خود را در حالت Safe قرار دهید : دلیل احتمالی دیگر خاموش شدن صفحه گوشی ممکن است ممکن است به دلیل برنامه شخص ثالث باشد برخی از برنامه هایی که می توانید از فروشگاه Play بارگیری کنید مطابق استاندارد نیست ، بعضی از آنها حتی برای نصب اقدامات مخرب پس از نصب نیز طراحی شده اند برای دیدن اینکه آیا یکی از برنامه ها مشکلی ایجاد کرده است ، بگذارید گوشی شما در حالت ایمن اجرا شود در این حالت همه برنامه ها و خدمات شخص ثالث قادر به اجرای آن نخواهند بود بنابراین اگر تلفن همراه شما در حین برقراری تماس در حالت امن خاموش نشود ، این یک نشانه واضح است که شخص ثالث مشکل خاموش شدن صفحه گوشی را ایجاد می کند. برای راه اندازی مجدد گوشی خود در حالت ایمن ، این مراحل را دنبال کنید:

1. دستگاه خود را خاموش کنید.
2. کلید Power را روی صفحه نام مدل فشار داده و نگه دارید.
3. هنگامی که “SAMSUNG” ظاهر می شود ، صفحه کلید را فشار دهید.
4. بلافاصله پس از انتشار کلید Power ، کلید Volume down را فشار داده و نگه دارید.
5. همچنان کلید Volume down را نگه دارید تا دستگاه دوباره راه اندازی شود.
6. حالت ایمن در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش داده می شود.
7. هنگامی که حالت ایمن را می بینید ، کلید Volume down را رها کنید.

• راه حل شماره 5: تلفن را از طریق تنظیم مجدد کارخانه پاک کنید : تنظیم مجدد کارخانه گام مهمی برای عیب یابی خاموش شدن صفحه گوشی است که می توانید در این شرایط انجام دهید. ما امیدواریم که به این نتیجه نرسد ، اما اگر همه پیشنهادات ما در بالا به شما کمک کنند ، مطمئن شوید که آنها را با تنظیم مجدد کارخانه دنبال کرده اید.

1. تهیه نسخه پشتیبان از داده های حافظه داخلی.
2. دستگاه خود را خاموش کنید.
3. کلید Volume Up و Bixby را فشار داده و نگه دارید ، سپس کلید Power را فشار داده و نگه دارید.
4. هنگامی که آرم Android نمایش داده شود ، تمام کلیدها را رها کنید (“نصب به روزرسانی سیستم” حدود 30 – 60 ثانیه قبل از نشان دادن گزینه های منوی بازیابی سیستم Android نشان داده می شود).
5. برای برجسته کردن “پاک کردن اطلاعات / تنظیم مجدد کارخانه ، چندین بار کلید فشار را فشار دهید.
6. برای انتخاب دکمه روشن / خاموش را فشار دهید.
7. کلید کاهش صدا را فشار دهید تا “بله – حذف تمام اطلاعات کاربر” برجسته شود.
8. برای انتخاب و شروع مجدد تنظیم مجدد ، دکمه روشن / خاموش را فشار دهید.
9. هنگامی که تنظیم مجدد کار تمام شد ، “سیستم راه اندازی مجدد اکنون” برجسته می شود.
10. کلید راه اندازی مجدد دستگاه را فشار دهید.

راه حل شماره 6: با ما تماس بگیرید

اگر مشکل خاموش شدن صفحه گوشی به هیچ وجه برطرف نشود ، حتی پس از تنظیم مجدد دستگاه ، می توانید فرض کنید سخت افزار بد را علت آن می باشد که می تواند یک باتری ناقص یا یک جزء دیگر باشد بنابراین برای اطمینان با ما در ارتباط باشید تا تلفن همراه شما را بررسی نماییم که آیا می توان آن را تعمیر کرد یا اینکه آیا به تعویض نیاز دارد. اگر شما یکی از کاربرانی هستید که با دستگاه خود با مشکل روبرو هستید ، به ما اطلاع دهید ما برای مشکلات مربوط به اندروید به صورت رایگان راه حل ارائه می دهیم

× مشاوره نیاز داری؟ اینجا کلیک کن